مطالب میجیک

فاطمه مجلل پس از المپیکی شدن: آرزوی کودکی‌ام بود/ دیگر حمایتمان کنند

دختر قایقران المپیکی ایران گفت: شاید هیچکس انتظار نداشت که با بهترین رکورد ایران به المپیک پاریس راه یابیم اما رفتن به المپیک آرزوی کودکی من بود.

فاطمه مجلل در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: به محض اینکه می دانستم رقابت قدرتمندی دارم و رقابت سختی را پیش رو دارم، دیگران انتظار نداشتند که بتوانم مسابقه دهم و صعود کنم. فکر می کرد فاصله من با او خیلی زیاد است. صبح که قرار بود مسابقه بدهم فکر کردم می توانم ورزشکار ژاپنی را بگیرم. من با ورزشکار ازبکستانی که در واقع روسیه است و مدال المپیک دارد شش ثانیه اختلاف دارم. رکوردی که ضبط کردم خیلی خوب بود و بهترین رکورد ایران بود. انتظار نداشتم بتوانم آن رکورد (7.37.07) را ثبت کنم.

مجلل که پس از ورزشکاران ازبکستان و ژاپن به مدال برنز مسابقات انتخابی قاره آسیا دست یافت، گفت: تجربه حضور در مسابقات مهم و بزرگ را ندارم. در مسابقات از ورزشکار ژاپنی پیش بودم و در 50 متر پایانی این ورزشکار از تجربیات خود استفاده کرد و توانست از من سبقت بگیرد. در واقع من تجربه را باختم وگرنه می توانستم دوم شوم. سطح مسابقات بالا بود و حریفانم قوی و معروف بودند و من بسیار کم تجربه بودم.

ملی پوش قایقران با بیان اینکه این سهمیه به نام این ورزشکار ثبت شده و او با خیال راحت برای المپیک پاریس آماده شده است، تصریح کرد: من از این موضوع اطلاعی نداشتم و امروز می دانم. خیالم راحت تر است و تمام تمرکزم را روی المپیک متمرکز می کنم تا بتوانم در آنجا نتیجه خیلی خوبی بگیرم.

وی بر لزوم حمایت بیشتر در قایقرانی تاکید کرد: برای رسیدن به اینجا تست های زیادی انجام دادم و شاید افرادی باشند که فکر نمی کنند بتوانم سهمیه المپیک را بگیرم. امیدوارم حالا که این سهمیه به دست آمده حمایت ها بیشتر شود. باید در مسافت استاندارد تمرین کنیم اما متاسفانه در دریاچه آزادی با نصف مسافت استاندارد تمرین می کنیم. امکانات ما ارزان ترین امکانات کشور است و در یک ماه آخر که برای کمپینگ به ارومیه رفتیم، هر چند آقای احمدی رئیس هیئت ارومیه تمام تلاش خود را کرد تا بهترین امکانات را فراهم کند و هر آنچه نیاز داشتیم برای ما آماده بود. در حال حاضر اما ما روی حصار می مانیم و با بهترین امکانات برای انتخابی المپیک آماده می شویم.

مجلل با بیان احساسات خود در هنگام عبور از خط پایان مسابقات و دریافت سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: این آرزویی است که از کودکی داشته ایم و شبی نیست که به المپیک فکر نکنیم. من واقعا دوستش دارم. وقتی فهمیدم رکورد ایران را به نام خودم زده ام، باورم نمی شد و فکر می کردم به خاطر من رکورد اشتباه است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا