مطالب میجیک

غیبت ساره جوانمردی در اردوی تیم ملی پاراتیراندازی

اردوی تیم ملی پارا تیراندازی در حالی در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد که سارا جوانمردی قهرمان پارالمپیک با وجود دعوت به اردو همچنان در اردو حضور نداشت.

به گزارش میجیک، اردوی تیم ملی پارا تیراندازی از 24 آذرماه در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شده است و با وجود دعوت از 5 ورزشکار ملی، تنها 3 تیرانداز (نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و زهرا) غلامزاده) در این اردو هستند.

حسین امیری سرمربی تیم ملی پارات تیراندازی گفت: در اولین اردوی تدارکاتی بعد از مسابقات جهانی العین 12 پارا تیرانداز را به اردو دعوت کردیم و فدراسیون فقط با حضور محمدرضا موافقت کرد. میرشفیعی، سارا جوانمردی، زهرا علام زاده، نسرین شاهی و رقیه شجاعی. رقیه شجاعی به دلیل بیماری مادرش از سوی فدراسیون و کادر فنی اجازه یافت در این اردو شرکت نکند و سارا جوانمردی همچنان در اردو غایب بود.

وی افزود: نام جوانی را که در لیست افرادی که در اردو هستند را به فدراسیون اعلام کردیم، حالا به آنها بستگی دارد که آیا به اردو می روند یا نه.

سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی با بیان اینکه تمرینات از این اردو تا پایان سال به صورت ساختارمند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تیراندازان را در شرایط بهتری برای بازی های پاراآسیایی هانگزو آماده کنیم. چین پس از جام جهانی امارات تمرینات سازماندهی شده و به صورت فشرده انجام خواهد شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

امیری با اشاره به اینکه تیراندازان برای پارالمپیک 2024 پاریس در مسابقات جهانی العین امارات سه سهمیه کسب کردند، تصریح کرد: در تیراندازی توانایی کسب سه سهمیه دیگر را داریم البته به شرط حضور سارا جوانمردی در اردو. . .

وی یکی از مشکلات تیراندازان را پیگیری تمرینات با فشنگ های داخلی عنوان کرد و گفت: به دلیل تحریم باید تمرینات را با فشنگ ایرانی انجام دهیم. متاسفانه قیمت هر فشنگ خارجی 60 هزار تومان است و هر تیرانداز برای هر جلسه تمرین به 50 فشنگ نیاز دارد. تهیه این تعداد کارتریج برای هر جلسه تمرین غیرممکن است.

سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی درباره این سوال که اگر سریع جوانمردی شرایط حضور در اردو را ندارد، آیا جایگزین مناسبی برای بازی های پاراآسیایی هانگژو چین وجود دارد؟ وی افزود: نسرین شاهی یکی از استعدادهایی است که پیشرفتش در تپانچه بادی 10 متر رشد کرده و تاکنون موفق بوده و امیدواریم به مدال طلا دست پیدا کنیم. البته اگر سارا جوانمردی نتواند در بازی های پاراآسیایی شرکت کند، می تواند جایگزین خوبی برای او باشد.

وی در پایان زمان برگزاری این اردو را تا 8 آذرماه ذکر کرد و خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی از امروز یکشنبه 30 آذرماه در سالن تیراندازی ورزشگاه آزادی ادامه دارد و تا 9 آذرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا