مطالب عمومی

غول کرونا تسلیم‌شدنی نیست/ چرا گرفتار موج چهارم شدیم؟

گروه استانی گروه خبری آنا – حسین بوذری؛ ویروس کرونا اکنون در کشور شیوع یافته است و برای افراد مسن ، جوانان ، زنان ، مردان ، دختران ، پسران ، زنان مشکلی ایجاد نمی کند و هدف از این کار ریه های مرد است و کسانی که به این بیماری مبتلا هستند بیشتر در معرض خطر هستند با Covid پایین تماس بگیرید.

بررسی شرایط شهر و استان ها نشان داد که تاجی که قویتر از قبل بود کیف را به همراه داشته و به جامعه رسیده است.

متأسفانه ، سویه های اصلی تاج در کشور شامل نوع انگلیسی است و این نوع ویروس خطرناک تر و کشنده تر از خانواده آن است و این نگرانی عمومی را صد برابر می کند.


بیشتر بخوانید:

کرونا برزیل می آید؟

موج چهارم تاج در برخی مناطق رسماً آغاز شد

سیم پیچ کرونا پیچیده تر می شود + نمودارها و نقشه ها

این رستوران ها مثل تاج هستند

موج چهارم حالت خطرناک است

میز تاج در شهرها گسترده تر شد

شورش کووالانسی – 19 این زمان بیش از قبل ناخوشایند است

مرد جوان هدف اصلی تاج انگلیس شد

تاج انگلیس منصوب شد

توفان کوید – 19 به رهبری تاج انگلیس


عادی سازی ، رعایت نکات بهداشتی ، خرید و مسافرت بیشمار است و نگرانی برخی از شهروندان برای هشدار دادن به کارشناسان و مقامات ارشد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همه مواردی است که باعث ایجاد تاج و قتل بریتانیا می شود.

غول تاج عصبانی نیست / چرا موج چهارم را دریافت می کنیم؟

شاید عاملی که باعث تاج موج اپیدمی چهار بار شده است ، به ویژه انگلیسی تاج در کشور و باعث ایجاد وضعیت قرمز و نارنجی ، وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی شود ، زیرا برخی از مردم فکر می کنند هوا گرم است ، تاج از کشور ناپدید می شود ، اما تجربه سال گذشته نشان می دهد که Covid-19 قوی و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی نیست و تنها با رعایت پروتکل بهداشتی می تواند این ویروس های مضر و خطرناک را از بین ببرد.

چرا ایران موج تاج چهارم را گرفت؟

شکی نیست که عدم توجه برخی از شهروندان به پروتکل های بهداشتی و خرید و سفرهای بی رویه تأثیر قابل توجهی در شیوع موج چهارم تاج دارد ، اما برخی از نمایندگان مجلس شیوع تاج ملی را بار دیگر مسئول سو for مدیریت می دانند.

صدیف بدری ، نماینده جامعه اردبیل در شورای شورای اسلامی ، بر این نکته تأکید کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا باید قبل از نوروز ممنوعیت های بیشتری وضع می کرد ، بنابراین اکنون شاهد چنین وضعیت اسفباری نبوده ایم.

وی افزود: کمیسیون بهداشت شورای شورای اسلامی در ستاد ملی علیه کرونا برای تحمیل حدود نوروز اخطار کارشناسی صادر کرده است اما متأسفانه این اخطار جدی گرفته نشد.

در این راستا ، بسیاری از اعضای شورای مشاور اسلامی ، دولت و ستاد ملی تاخیر قلب را علت وضعیت فعلی می دانند و معتقدند که در زمینه مدیریت بیماری های کرونا ویروس قلب تصمیمات درستی گرفته نشده است.

در این راستا ، برای شفافیت مدیریت کرونا ، برنامه هایی برای مطالعه عملکرد ستاد ملی کرونا در پارلمان مهم است و در آینده می توان شاهد سیاست سختگیرانه شهروندان بهارستانی و ستاد ملی کرونا برای قطع زنجیره انتقال Covid -19 بود. .

بعلاوه ، عدم کنترل و تنظیم مناسب بازار دام باعث ایجاد صف های زیادی برای مرغ و روغن شده است و این مشکل باعث تسریع در انتشار Covid-19 شده است.

برخی از شهروندان ما با فرارسیدن نوروز به خارج از کشور سفر کرده اند و قرار است در بدو ورود به کشور قرنطینه شوند و این قطعاً بر شدت تعداد موارد و مرگ و میر تأثیر منفی دارد.

غول تاج عصبانی نیست / چرا موج چهارم را دریافت می کنیم؟

به گفته کارشناسان ، خانواده ویروس در آنجا وجود دارد و افرادی که خانواده را تجربه کرده اند باید احتیاط بیشتری داشته باشند ، زیرا درصدی از افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب میزان عفونت بالاتر است و این زنگ خطر برای خانواده است.

استان ایلام بحران را انکار می کند

سهل انگاری و عادی بودن دو عاملی است که طی چند روز و هفته های گذشته استان ایلام را آزار داده است.

استان ایلام هیچ شهر دیگری به رنگ زرد و آبی ندارد و 9 شهر در این استان قرمز و سه شهر به رنگ نارنجی است.

متأسفانه ظرفیت بخش ICU بیمارستان ایلام در حال اتمام است و مسئولان باید به طور جدی در مورد این موضوع فکر کنند.

استان هرمزگان به عنوان یک قربانی جدید همچنان قرمز / قدیمی است

طی چند روز گذشته ، تعداد قرمز و نارنجی در استان هرمزگان رو به افزایش بود ، و مراسم عروسی را برگزار کرد و این مراسم ناراحت کننده بود و گردشگرانی که به استان نوروز می آمدند باعث می شد که هرمزگان موج را حفظ کند و کویت چهارم -19 استان را بزنید.

تعداد بستری شدن و مرگ و میر ناشی از رشد ویروس کرونا در بیمارستانی در استان هرمزگان و در طی 24 ساعت تأخیر ، دو زن 56 و 66 ساله در بندرعباس ، دو زن 69 و 70 ساله کشاورزان و مردان سن داشتند. 88 سال در بندرلنگه در اثر بیماری کرونا ویروس قلب درگذشت. این یک ضرر بوده است.

آمار در استان خراسان رضوی نگران کننده است

استان خراسان رضوی که پذیرای تعداد زیادی گردشگر نوروزی است نسبت به روزهای گذشته وضعیت بدتری دارد و تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس قلب در این استان رو به افزایش است.

نگران کننده تر ، بیشتر عروق کرونا ویروس به ویروس انگلیس آلوده شده اند.

کنترل تاج در استان اردبیل دشوارتر شد

با افزایش سفر به اردبیل ، استان نیز در وضعیت خطرناکی قرار دارد و غفلت می شود ، دوره های عادی و خانوادگی می تواند درصد بیماری عروق کرونا ویروس قلب را در روز افزایش دهد.

استان خراسان جنوبی در وضعیت بسیار خطرناکی قرار دارد

شیوع ویروس در استان خراسان کرونا جنوبی به طور فزاینده ای مشاهده می شود و طی دو هفته گذشته 106 نفر در بیمارستان های استان تحت درمان قرار گرفتند.

مطالعات نشان می دهد که بیش از 65٪ موارد پیوند بای پس عروق کرونا ویروس در چرخه خانواده گزارش شده است که ممکن است در روزهای بعدی بروز Covid-19 را افزایش دهد.

آیا شهرها دارای وضعیت قرمز و نارنجی هستند؟

طی سه روز گذشته ، رنگ آمیزی شهر بسیار نگران کننده شده است ، زیرا شهرهای قرمز از 88 شهر و شهرستان به 257 شهر رسیده اند. از طرف دیگر ، تعداد شهرهای نارنجی از 139 شهر به 129 شهر افزایش یافته است.

طبق یک بررسی آماری ، تعداد شهرهای زرد نسبت به دو روز گذشته به شدت کاهش یافته است و در حالی که در سه روز گذشته شهرهای زرد 198 بود ، در دو روز گذشته به 51 رسید و تعداد شهرهای آبی اکنون نزدیک است صفر در روز 11 شده است.

نمودار زیر مرگ روزانه عروق کرونا ویروس در ایران به ازای هر میلیون نفر را نشان می دهد. همانطور که در زیر نشان داده شده است ، ایران با 3.23٪ تلفات تاج به ازای هر میلیون نفر ، یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان سرانه مرگ و میر را نشان می دهد.

آخرین وضعیت کرونر در کشور / رنگ مرکز استان قرمز است / تاج روزانه ظالمانه تر از دیروز است.

طبق آمار امروز (10 آوریل) تمام مراکز استانهای کشور قرمز است و وضعیت نامناسب می شود.

نام شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی که به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و منجر به جریمه یک میلیون تومانی و 500 هزار تومی متخلفان می شود. اینجا ببینید

آخرین پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا