غول خودروی الکتریکی چینی دست پر آمد
وب سایت این شرکت نشان می دهد که Seal Champion Edition با برد رانندگی 550 کیلومتر از 189800 یوان (36359 دلار سنگاپور) شروع می شود که 10 درصد ارزان تر از نسخه قبلی با همان برد است. همچنین 18 درصد ارزانتر از نسخه دیفرانسیل عقب تسلا مدل 3 در چین با برد رانندگی 556 کیلومتر است که Seal به دنبال رقابت با آن است.
داده های انجمن خودروهای مسافری چین نشان می دهد که Seal در سه ماهه اول 19573 دستگاه خودرو فروخته است، در حالی که فروش مدل سه در چین به 42782 دستگاه در مدت مشابه رسیده است.
بازار خودروهای الکتریکی چین درگیر جنگ قیمتی است که تسلا در اوایل سال جاری آغاز کرد.
BYD با ارائه انواع مدل های پلاگین هیبریدی و برقی با قیمت کمتر از 300000 یوان، پیشتاز بازار خودروهای انرژی جدید بوده است و در نمایشگاه اخیر شانگهای با رونمایی از هاچ بک برقی ارزان قیمت خبرساز شد.
بر اساس گزارش رویترز، این شرکت در دو سه ماهه گذشته از فولکس واگن آلمان به عنوان پرفروش ترین برند خودروهای سواری در چین پیشی گرفته است.