غرب گرایان به دنبال عزت زنان نیستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غرب گرایان به دنبال عزت زنان نیستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سید موسی حسینی ماجد در جلسه علنی پیش از ظهر سه شنبه. فضا اردستان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مذهبی بودس)فرمود: حضرت فاطمه زهرا(س)س) او پیشوای عصر و مرکز همه فضایل است و این بانوی بزرگوار آنقدر کامل است که در میان همه زنان هیچکس به چنین شکوه و افتخاری دست نمی یابد.

وی با اشاره به سخنان پیامبر در مورد حضرت فاطمه (س) افزود: رسول الله (ص)پ) فرمود هر که دخترم فاطمه را دوست داشته باشد در آخرت با من خواهد بود و امیدوارم ما انسانها در دنیا و آخرت از این خانواده جدا نشویم.

امام جمعه تویساکارن استفاده از صفت را نشان می دهد.خرگوشتوسط حضرت علی (آ) به حضرت فاطمه(س)س)وی خاطرنشان می کند: مرد با وقار، آزادگی و مردانگی آزاد است خرگوش می گویند چنین شخصی در چهار چیز آزادی دارد که یکی از آنها آزادی عرفانی است.

حجت الاسلام حسینی مجید ادامه می دهد: ما سه نوع عبادت داریم، یک نوع عبادت از خوف جهنم، یک نوع عبادت از شادی در بهشت، اما یک نوع عبادت از روی شکر که این رایگان است و حضرت زهرا به طور کامل در حضور خداوند متعال و نه به طمع بهشت ​​و ترس از دنیا.

وی هشدار داد: از دیگر انواع آزادی، آزادی اخلاقی و معنوی است که حضرت فاطمه زهرا (س)س) او با زهد بر نفسانیات، فسق های اخلاقی و وابستگی به دنیا غلبه می کند و دلبستگی به مناصب دنیوی ندارد.

امام جمعه تویساکارن با بیان اینکه موج انقلاب یکی یکی آمد، خاطرنشان کرد: یک روز فتنه 88 ایجاد شد و اکنون در چند ماه اخیر اغتشاشگرانی که در پشت صحنه هستند و به آنها کمک می کنند تحت تعقیب انگلیس، اسرائیل و بین المللی هستند. به بهانه های مختلف – روش های مختلف برخورد با دختران حجاب و ناموس ما.

حسینی ماجد تصریح کرد: امروز دختران و زنان ما بیشترین سهم را در جامعه دارند و آمار پیشرفت دانشجویان دختر بیشتر از مردان است و همه متخصصان علوم پزشکی، مهندسی و سایر رشته ها زن هستند و عفاف کجاست. و حجاب مانع پیشرفت زنان در ایران است؟

وی تاکید کرد: امروز این خودخوانده های غربی و آزادیخواه به دنبال آبروی زنان ما نیستند، مزدور دست استکبار هستند. به این معنا که که در واقع بدنبال اجساد زنان ما هستند و دشمنان ایران اسلامی نیز از سلاح و موشک ارتش می ترسند.

دکمه بازگشت به بالا