غرب در مورد زنان دچار استانداردهای دوگانه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

استاندار | استاندارد

غرب در مورد زنان دچار استانداردهای دوگانه است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام علی احتشامی شامگاه شنبه در جمع عزاداران اربعین حسینی کاشان با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (ع) اظهار داشت: این قیام و شهادت اسلام را از تحریف مصون می دارد. .

وی با بیان اینکه نور امام حسین (ع) در طول تاریخ به هیچ وجه خاموش نشده و نخواهد شد، گفت: دشمنان شیعه و اسلام با هر تدبیری حتی می کشند و دستشان را قطع می کنند. از کسانی که می خواستند او را زیارت کنند، می خواستند محبت امام حسین (ع) را از بین ببرند، اما در همه توطئه ها ناکام ماند.

امام موقت کاشان با اشاره به قیام بعد از واقعه عاشورا تصریح کرد: همه این قیام ها از نهضت عظیم عاشورا و معجزات امام حسین (ع) نشات گرفته است.

وی با بیان اینکه شیعیان و یاران امام حسین (ع) نباید در برابر ظلم شاد باشند، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از دکترین قیام عاشورا است که در همه چیز به مظلوم کمک می کند. . جهان

حجت الاسلام احتشام با اشاره به برخی واکنش ها به فوت یک زن در چند روز اخیر افزود: غرب همواره در مسائل زنان برخورد دوگانه ای دارد و در مورد هیچ موضوعی که ضرر داشته باشد موضعی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رفتار غرب و حقوق بشر دروغین تنها در برابر بسیاری از زنانی که علیه نظام سلطه جان باختند سکوت می کند.

امام جماعت موقت کاشان با اشاره به اینکه همه ما گرفتار فوت هموطنمان شده ایم، گفت: این امر نباید باعث شود نظام و آرمان های جمهوری اسلامی مورد هجمه عده ای قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا