مطالب میجیک

عوامل توجه کمتر به نقش تاثیرگذار زنان در جامعه باید بررسی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، اداره کل امور زنان سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه ای از جلسات را در سراسر کشور برگزار می کند که شامل یک زن انقلابی برای تکمیل مشکلات فرهنگی و اجتماعی در کشور و استفاده از ظرفیت جامعه و زنان برای همکاری مشترک است. ، برای افزایش هدف و تماس بود. زنان فعال و دلواپس از استان های البرز ، قم ، قزوین ، زنجان و تهران اکنون در این گردهمایی هستند.

این انجمن بر اساس فعالیت های جمعی و کارگاه های آموزشی با موضوع شناسایی الگوهای مشارکت جمعی برای حل مشکلات بزرگ ، آشنایی با روش ها و مهارت های تکنیک های فرهنگی و شیوه های کارگاهی برای حل مشکلات فرهنگی است. به دنبال این جلسه ، ستادهای استانی جنبش پیشرو در سراسر کشور تشکیل می شود.

عوامل دست کم گرفتن نفوذ زنان در جامعه باید بررسی شود

عاطفه سعیدی نژاد ، مدیرکل امور زنان سازمان تبلیغات اسلامی ، در افتتاحیه این نشست گفت: “موضوعات و موضوعات مطرح شده در طرح جنبش پیشرفت زنان ، شناسایی مسائل اصلی کشور و شناخت اولویت ها در جامعه است ؛ که در ابتدا بر انفعال زنان مذهبی و در وهله دوم زنان منفعل ایرانی تأثیر می گذارد.

وی ادامه داد: ما باید مرکز این امر باشیم فیلم خود را بسازید این سال که چه عواملی باعث می شود زنان از عوامل کم اهمیت و تأثیرگذار در جامعه برخوردار شوند و چرا از نظرات در مورد موضوعات مهم ملی کمتر استفاده می شود ، اگر بتوان انفعال عمومی زنان ایرانی و همچنین زنان مذهبی را برطرف کرد ، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعاتی که فعالان فرهنگی باید درباره آن فکر کنند ، مسئله طراحی متناسب با الزامات است. موضوعات و رویدادهای فرهنگی را نمی توان با یک دید ساده طراحی کرد و نباید منتظر کار معجزه بود و باید درک کرد که یافتن و انجام این مأموریت ها به تکنیک های م culturalثر فرهنگی و گفتمانی نیاز دارد.

سرانجام ، سعیدی نژاد چنین بیان می کند: “یکی از جنبه هایی که برای دستیابی به نتیجه حرکت پیشرفت زنان مهمترین است ، ایجاد مرکزی است که رهبر انقلاب را در ژوئن 1998 در میان دانش آموزان مشاهده کرد.” نهادها ، سازمانها و گروه اصلی را که اولویت اصلی است توانمند و راهنمایی کنید. تشکیل این جنبش و حمایت و راهنمایی آن به عهده سازمانهایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی است که می تواند به عنوان یک میانجی عمل کند و منجر به غیرفعال شدن جامعه بویژه زنان در کشور شود.

دکمه بازگشت به بالا