مطالب عمومی

عقب راندن مستشاران ایرانی از سوریه در دستور کار تل‌آویو/ همراهی کشورهای عربی با صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند

معاون وزیر اطلاعات سابق سوریه در مصاحبه با آنا:

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، در هفته های اخیر ، هواپیماهای اسرائیلی بارها و بارها به مناطقی از خاک سوریه حمله کرده اند که برخی از آنها توسط فضای هوایی لبنان بمباران شده اند.

متأسفانه ، جامعه بین الملل تا حد زیادی نسبت به رویه های دولت صهیونیستی که در قوانین بین الملل و سرزمین های سوریه و لبنان باز است ، سکوت کرده است و هرگز نمانده است. در برابر این اعتراضات علاوه بر این ، موفقیت ملی ارتش سوریه و ارتش انقلابی سوریه ، گروه های تروریستی در شمال و شمال غربی این کشور را تهدید کرده است. .

بیشتر بخوانید:

پدافند هوایی سوریه به جنگ اسرائیل پاسخ می دهد

برقراری صلح و امنیت در سوریه و اهمیت ضد ستیزی در منطقه تهدیدهای مهمی در مورد وجود دولت صهیونیستی است و این دولتها در تلاشند تا برای جلوگیری از روند برقراری امنیت و امنیت در سوریه از طریق تظاهرات.

اسرائیل در بسیاری از مناطق سوریه با بحران آمریکا همکاری دارد

خلف المفتح ، رئیس تیم خبر در سوریه ، به خبرگزاری فرانسه و نیروی دفاع بین المللی به خبرگزاری فرانسه گفت. سوریه هیچ محدودیتی ندارد. از زمان آغاز جنگ علیه سوریه ، دولت صهیونیستی از طریق اتحاد بین المللی به رهبری ایالات متحده در بسیاری از مناطق این کشور و در سال گذشته بارها مخالفت خود را با جامعه علمی ابراز کرده است.

خلف المفتح

خلف المفتح ، معاون سابق وزیر اطلاعات سوریه

وی افزود: آنها با هدف ضرب و شتم ارتش سوریه و تبدیل شدن آن به یک نیروی دفاعی غیر ضروری ، این حملات را تکمیل کردند ، اما پس از دیدار با مخالفان سوریه در سال گذشته و با دیدن اینکه پروژه های آمریکایی و صهیونیستی بر مقاومت سوریه تأثیر نمی گذارد ، دامنه وسیع است. ” این اقدام با هدف حمله به مراکز تحقیقاتی که ادعا می کردند مرکز ارتش ایران است ، انجام شده است.

عضو آژانس مرکزی بعث سوریه گفت: با توجه به همکاری منفی بین منطقه ، سوریه ، ایران و نیروهای لبنان و فلسطین دست به دست هم داده اند تا به همه حمله کنند. هدف اسرائیل. ” دشمن صهیونیستی به تازگی برای انجام کارزار خود به شورشیان و سلاح های سنگین متوسل شده است و در مواجهه با مخالفان سوری ، ده ها هزار معترض را بسیج کرده است. برای از بین بردن ایران و سوریه.

وی افزود: تل آویو بخشی از برنامه های خود ممنوعیت طولانی مدت مشاوران ایرانی از سوریه را صادر کرده و خواستار حمله به مقر نیروهای ایرانی شده است. در روزهای اخیر در خاک سوریه. ” طبیعتا این رویایی بود که صهیونیست ها در صدد تفسیر بودند و آنها نتوانستند برنامه های خود را عملی کنند.

خلف المفتح

انکار رویای صهیون از بین رفت

خلف المفتح اظهار داشت: یکی از آرزوهای دولت صهیونیستی دیدن اسرائیل به عنوان نیرویی از جغرافیای عرب و اسلامی است. حمله به مردم و دولت سوریه باعث شد که دمشق از جمهوری اسلامی ایران دعوت کند تا نیروهای خود را به مناطق مختلف این کشور بفرستد تا به جنبش صهیونیستی اعتراض کند.

وزارت امنیت سوریه گفته است که حملات در عراق ، سوریه و فلسطین می تواند حمله دیگری به اسرائیل تحمیل کند و آنها را در تحقق رویاهای خود شکست دهد. ساختن آن از طریق زمین. طبیعی بود که صهیونیست ها از قدرت تصمیم گیری مخالف عصبانی باشند و ابراز ناامیدی خود را از انفجار و عدم مخالفت اعلام کنند. تأکید می کنم که هرگونه دخالت کشورهای خلیج فارس از جمله عربستان سعودی ، امارات متحده عربی و غیره و همچنین اهداف و اهداف اسرائیل به تشدید خصومت منجر می شود و درگیری با این حملات حاصل نمی شود.

محور مخالفت ، از طریق اتحاد شخصیت اسرائیل ، از تحقق رویای روی خاک سوریه شوکه و ناامید شد و باعث شد که آنها به فکر خروج و اضافات باشند امور داخلی خود را تقویت کنید.

مفتح افزود: از طرف دیگر ، شاهد عدم تعادل بی سابقه ای در شورشیان آمریكا و تهدید اقتصادی و نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران به منظور خدشه دار شدن هستیم. پرچم در محور کاهش یافته و این برنامه رویه ها برای حل مناقشه بین ایران و سایر متحدین منطقه وجود دارد. ” و درگیری اسرائیل به یک تنش اسرائیلی-عربی و اسلامی تبدیل شده است. از طریق این مبارزه ، اختلافات قبیله ای یک فعالیت مهم اسرائیلی را ایجاد و تسهیل کرد که هدف آن جدا کردن ملت ها از قلمرو بود.

یکی از اعضای گروه اصلی احزاب بعث در سوریه افزود: در سوریه ، آنها به سه بخش تقسیم شده اند و در عراق ، منطقه کردستان را علیه دولت ساخته اند. در بغداد ” آنها همچنین تهدید کردند که به ایران و لبنان حمله خواهند کرد و در ترکیه ترویج نئو عثمانی گرایی کردند که هر یک به اهمیت و اهمیت همکاری های آمریکا و اسرائیل اشاره داشتند.

خلف المفتح

“من معتقدم که هدف از اعتصاب فعلی اسرائیل ، هیچ کاری بیشتر برای تضعیف اقتصاد سوریه و تضعیف مدافعان و مخالفان انجام نمی دهد و ما باید دست به اقدام بزنیم.” فشار برای پاسخ به این حملات با همه نیروهای ما. ” ارتش سوریه به همراه سربازان انقلاب دارای نیروهای نظامی ویژه ای هستند که می توانند به این تصمیمات پاسخ دهند.

خلف المفتح گفت: “متأسفانه ارتش سوریه قادر به پاسخگویی به حملات و حملات رژیم صهیونیستی نیست.” به سمت شمال بپیچید و به اسرائیلی ها فرصتی دهید که به سایت های بمب در جنوب و مرکز حمله کنند. در همین زمان ، بخشی از جنبش ارتش سوریه بر منطقه شرقی و درگیری آن با نیروهای آمریکایی متمرکز شده است.

وی افزود: به طور طبیعی ، ارتش سوریه در این شرایط به هیچ وجه حمله نمی کند و هیچ گونه رویارویی با حملات اسرائیل ندارد و فرصتی برای دشمنان صهیونیستی وجود دارد تا بتواند تنش را به سمت خود تغییر دهد. قلمرو کشور ما. ” ما امیدواریم که با پیروزی قاطع ارتش سوریه بر ارتش ترکیه در شمال و بازپس گیری سوریه توسط دست مخالفان ، فرصتی داشته باشیم. در پاسخ به حملات دشمنان صهیونیست

آخرین تلفن / 4106/4033 /

دکمه بازگشت به بالا