مطالب میجیک

عدم وجود حجاب در غرب یا وجود اختلاط بسیار آسیب ساز است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، برنامه «چراغ» شبکه پنج این هفته میزبان رکسانا الیزابت خواهد بود. اسعد آرژانتین، جامعه شناس، پژوهشگر در زمینه علوم اجتماعی و علوم اسلامی که تحقیقات زیادی در مورد انقلاب اسلامی در کشورمان انجام داده است. اند. وقتی از آرژانتین به ایران آمد و مسلمان شد نام معصومه را برای خود انتخاب کرد. امروز او و فرزندانش و همسرش مبلغ هستند بین المللی آنها دین اسلام هستند. مسلط به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی سالهای در کشورهای اسپانیایی زبان بسیاری از اسلام پیروی می کنند.

اسلامی شدن اروپا

اسعد وی با اشاره به مفهوم استقلال گفت: آزادی در غرب چیزی جز دروغ و تناقض با باورها و ادعاهای خود نیست. نمی تواند ادعای استقلال داشته باشد و در عوض برخی افراد به دلیل نوع پوشش از ورود به اجتماع و استفاده از امکانات اجتماعی منع می شوند. حجاب جاره نماد تبلیغ است و او با این تبلیغات مخالف است، یعنی حجاب اسلام در ظاهر او تبلیغ است. یا در فرانسه آزاد، آنها نمی خواهند نماد مذهبی باشند زیرا می تواند در آینده اسلام را ترویج کند و حجاب بیشتری را به خود جلب کند. زیرا بسیاری از مسلمانان در فرانسه هستند که اگر حجاب را باز کنند، کشور اسلامی می شود و معتقدند زنان مسلمان با این تفکر عقب نشینی می کنند. صلیب و کلاه مسیحی یاپا یهودیان را نهی نمی کرد، بلکه حجاب را نهی می کرد; چون می گفت خلاف اسلام است.

او توضیح می دهد: اهمیت حجاب یک مسئله جمعی است. بی حجابی در غرب یا دخالت در غرب بسیار خطرناک است. بسیاری از دختران باردار هستند، پدران فرار می کنند و مسئولیتی در قبال زن و فرزند خود ندارند و همه اینها یک سری مشکلات است. وار خواهد داشت. زیرا مادران باید فرزندان خود را تربیت کنند و نیازهای آنها را برطرف کنند. مشکلات تنهایی و عدم تربیت صحیح فرزندان یا توسل به سقط جنین تنها گوشه ای از این مشکلات است. یکی از راه از جلوگیری از این روابط نامشروع مداخله ای نیست که در اسلام نیز توصیه شده است، در واقع راه حل اسلامی پیشگیری است. در کشورهای غربی ابتدا مخلوط را مخلوط کرده و سپس درمان را توصیه می کنند. یعنی ابزار و راه حل را در اختیار جامعه قرار می دهند. مثلاً سقط جنین یا همجنس گرایی را قانونی می کنند.

بی حجابی در غرب یا وجود سروصدا در غرب بسیار خطرناک است

غرب و تبلیغ علیه اسلام

اسعد وی افزود: بسیاری از مردم واقعیت اسلام را نمی شناسند و فریب تبلیغات دروغین علیه اسلام را می خورند و بر این باورند که جرات و جسارت روی آوردن به اسلام را ندارند. حتی برخی از مسلمانان به دلیل خشونتی که با آن مواجه می شوند و سختی هایی که با آن مواجه می شوند، تحمل نمی کنند و در ظاهر حجاب را ترک می کنند، مثلاً مورد تمسخر قرار می گیرند یا مجبور به ترک حجاب برای یافتن شغل مناسب می شوند. اما آنها در قلب خود ایمان آوردند. پس اگر ایمان و اعتقاد قلبی قوی نباشد و اعتماد به نفس نباشد، نمی‌تواند عذاب بکشد. الحمدلله در مقابل انقلاب اسلامی و قانون خود مردمی که این قانون الهی را انتخاب می کنند، حجاب اسلامی قانون کشور است. در ایران مردم خودشان حجاب اسلامی را انتخاب می کنند. هر کس دین اسلام را قبول کند، باید در همه ابعاد مکلف و وفادار باشد، نه آن قسمتی که دوست دارد و نه قسمتی که دوست ندارد. چند سال بعد از مسلمان شدن، حجاب را هم انتخاب کردم. من در ابتدای اسلام پزشکی خواندم، اما بعد از اینکه با همسرم که یک روحانی مسلمان بود ازدواج کردم و برای تحصیل به قم آمدیم و برای تبلیغ اسلام به آرژانتین برگشتیم، به ضرورت جامعه شناسی پی بردم زیرا مذاهب بسیار زیاد بود. از اسلام پرسیدند. از ابتدا که به آرژانتین برگشتم می خواستم در رشته پزشکی تحصیل کنم، اما چون در مرکز یهودیان که از آن به عنوان کار مسلمانان ایرانی یاد می شد انفجاری رخ داد، به شدت مورد ظلم قرار گرفتم. سلام این کار انجام شده و حتی برای حضور ما خطرناک است. این برای من اهمیت پیدا کرد زیرا فهمیدم اسلام چقدر بزرگ است که به آن حمله کردند، بنابراین تصمیم گرفتم تمام وقتم را وقف اسلام کنم. بنابراین از رشته پزشکی انصراف دادم و جامعه شناسی خواندم. وقتی می خواستم عکس کارت ملی را عوض کنم چون قبلا بی حجاب بود با حجاب عکس گرفتم. اما او مخالفت کرد و گفت که در آرژانتین شرایط عکس برای کارت ملی بدون کلاه، موی صنعتی، عینک است. اما او با حجاب من مشکل داشت و من به او گفتم که حجاب من یکی از سه گزینه نیست اما او باز هم مخالفت کرد. من استدلال می کنم که این حجاب از نظر یک راهبه معنای دینی و طبق تعریف دین دارد های مسیحیت متفاوت است و این فقط برخی از زنان مسلمان نیستند که مانند راهبه هستند ها حجاب داشته باشید اما همه زنان مسلمان این حجاب را دارند.

یهودیان برای دختران هم سن و سال دارند

پژوهشگران و پژوهشگران علوم اجتماعی و اسلام در بخشی از سخنان خود گفتند: در آرژانتین جشن یک دختر به مدت 15 سال برگزار می شود، مانند عروسی که در آن دختر لباس بلند و آرایش می کند، یعنی دختر بزرگ می شود. گفتم ما در اسلام این را نداریم و باید از همتایان تجلیل کنم. در آرژانتین، مسئله حجاب بسیار سخت است، به خصوص برای دختران جوانی که هنوز نتوانسته اند خودشان تصمیم بگیرند. برای اینکه بچه های مدرسه دخترانم را ببینند که اگر قبلاً بی حجاب بودند حالا با حجاب هستند، اجازه دهید جشنی برگزار کنیم و حجاب را همراه با نماز و روزه و سایر مناسک مذهبی توضیح دهیم. تشویق دختران و سایر دختران به حجاب. بنابراین، ما یک عروسی واقعاً خوب داشتیم و گپ زدیم. این روند بهتر از تلاش برای تغییر سریع حجاب دختران در هر روز است. مردم همیشه از فرزندان شما سوال می کنند بله کودک کوچک، بدبخت، غمگین، که نمی داند. برای بچه ها کاری نمی توان کرد، اما در بزرگسالی تحقیق می کنند و انتخاب می کنند. اما من گفتم مسئولیت این بچه ها بر عهده من است و آنها مسئولیت من هستند. اتفاقاً می دانند. همچنین کتابی از یک روانشناس یهودی خواندم «یهودیان برای دختران هم همسالان دارند». ? بنابراین باید به کودکان آگاهی داد. از این رو، تا زمانی که فرزندان در خانواده تربیت می شوند، ما موظف به تربیت آنها هستیم. وقتی فرزندانم 14 ساله بودند و دیدم مداخله در مدرسه اجباری است، محیط را برای فرزندانم امن و مطمئن نمی دیدم، بنابراین برای آموزش فرزندانم به ایران آمدم. اساساً وقتی محیط اجتماعی ناسالم است و احساس امنیت وجود ندارد، افراد جامعه چگونه می توانند در محیط ناسالم مقاومت کنند و اعتقادات خود را حفظ کنند؟ از این رو محیط جامعه باید امنیت و سلامت عمومی را در جامعه حفظ کند. قانون حجاب فرصت مغتنمی برای کشورهای خارجی و استعمارگر است، همانطور که گفته می شود – در دوران استعمار الجزایر – هر چه تاثیر زن مسلمان باشد، ما جلوتر می رویم، وجود قانون لازم و به نفع زنان است. شکوه

ضروری است بر برنامه تلویزیونی چراغ در سومین فصل خود، یکشنبه ها و سه شنبه ها حوالی ساعت 21:00 از شبکه 5 سیما به چالش های هفتگی می پردازد و هر هفته نظرسنجی انجام می دهد.

دکمه بازگشت به بالا