اقتصادی

عدم تمدید پروانه مخابرات ایران از سوی رگولاتوری و واکنش مخابرات

پس از انتشار نامه ای مبنی بر عدم تمدید مجوز فعالیت شرکت مخابرات ایران در دنیای سایبری به امضای رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این مقام مسئول در شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که هیچ موانع تجدید فعالیت بر اساس مفاد مجوز فعلی شرکت مخابرات ایران.

به گزارش میجیک، پس از انتشار نامه ای مبنی بر عدم تمدید مجوز شرکت مخابرات ایران در فضای مجازی، محمدرضا بیدخام – مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران – در گفت وگو با میجیک در پاسخ به این سوال گفت: . برای نامه سازمان تنظیم مقررات: نامه ارسالی از سوی سازمان محترم تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص مجوز شرکت های مخابراتی، خلأهای قانونی و قانونی فراوانی در محتوای نامه و پرونده وجود دارد که عقل سلیم است. و پاسخی مستند از طرف مخابرات راه تمدید مجوز این شرکت قطعا هموار خواهد بود.

وی افزود: لازم به ذکر است با توجه به مفاد مجوز فعلی شرکت مخابرات ایران، هیچ مانعی برای تمدید این فعالیت ها وجود ندارد.

لازم به ذکر است همانطور که در این نامه خطاب به مخابرات آمده است، رگولاتوری درخواست این شرکت مبنی بر تمدید اعتبار مجوز «ارائه خدمات ارتباطی سیار، تلفن ثابت و داده» را رد کرده است.

علاوه بر این، این دلیل عدم رعایت مفاد توافق نامه کمیسیون و تعهدات مجوز از جمله ارائه آخرین خدمات تلفن و دیتا در شهرها، اجرای قرارداد بیت استریم، تفکیک ترافیک، خروج از PCM است. ، و شکایات ثبت شده در 195 سامانه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا