اقتصادی

طیّب‌نیا: ایران به سیاستمداری نیازمند است که برای دعوا نیامده است

وزیر اقتصاد دولت یازدهم با تاکید بر اینکه ایران اکنون به سیاستمدارانی نیاز دارد که برای مبارزه نیامده اند، گفت: امروز ایران به سیاستمدارانی نیاز دارد که گفت وگو با هدف حاکمیت را بر تشدید درگیری ها و کوبیدن بر طبل های مختلف ترجیح دهند.

به گزارش میجیک، علی طیب نیا شامگاه چهارشنبه 22 تیر 1403 در آخرین گردهمایی انتخاباتی حامیان مسعود البادزیان که در ورزشگاه شهید حیدرنیایی تهران برگزار شد، تاکید کرد: 24 تیر روز مهم و مهمی است. . برای ملت ایران تصمیمات برای عزت و اقتدار ایران و ایران؛ تصمیم برای کاهش آلام مردم و ایستادگی در برابر آسیب های اجتماعی و این تصمیم شخصی نیست و اثرش عمیق و ماندگار است. بنابراین باید با چشمان باز تصمیمات سنجیده و آگاهانه بگیریم.

وی با بیان اینکه ابتدا باید بدانیم راه درست کدام است و سپس بدانیم چه کسانی باید ما را در این مسیر همراهی کنند، اظهار داشت: رشد نوسان، تورم مزمن و دائمی، بهره وری پایین، تصویر نامشخص از آینده تحریم ها. کمرشکن و بلندمدت، کاهش انگیزه کارآفرینان و سرمایه گذاران، اهتمام شدید به محیط زیست و کاهش خدمات مطلوب برای بازنشستگان نمونه ای از اقدامات ما در حل مشکلات کشور است. من فکر نمی‌کنم کسی منکر مشکل باشد و همه ادعا می‌کنند که می‌توانند آن را حل کنند، اما همچنان مشکلات خودشان را دارند و دلیلش هم این است که نمی‌توانند صحبت کنند و نمی‌توانند مشارکت همه طرف‌ها را تضمین کنند. تولید. و اجرای سیاست

مسعود بیزیکیان گفت: باید بیاموزیم که جزم اندیشی، انعطاف ناپذیر بودن و ناتوانی در جلب مشارکت مردم منجر نمی شود و مشکلات اقتصادی بدون گفتگوی عمیق حل نمی شود. تصمیماتی که در غیاب مردم، بخش خصوصی و جامعه مدنی گرفته می شود، روی کاغذ باقی می ماند. حال سؤال اساسی این است که کدام نامزد ریاست جمهوری چنین رویکردی دارد. آیا افرادی که نتوانسته‌اند مشکلات را حل کنند و سازمان کوچکی را مدیریت نکرده‌اند و پیچیدگی‌های حوزه اجرا را درک نمی‌کنند، می‌توانند تغییری در رویکرد ایجاد کنند؟

وی با تاکید بر اینکه ایران امروز به سیاستمدارانی نیاز دارد که به جنگ نیامده باشند، گفت: امروز ایران به سیاستمدارانی نیاز دارد که ایران را برای همه ایرانیان بخواهند و خودخواهی و خودخواهی نشان ندهند و عقل و دانش داشته باشند تا بر اساس واقعیت تصمیم بگیرند و گفتگو با آنها را ترجیح دهند. حاكم كه گسترش درگیری و دمیدن بر طبل های مختلف خوب است و گفت و گو با دنیا را سخت تر از جنگ با آنها نمی داند. وی حمایت و اعتماد مردمی در بین دولت و کشور را مهمترین عامل در مقامات ایرانی دانست و به ترویج صلح، مدارا و حفظ کرامت انسانی و احترام به زنان پرداخت.

وی تاکید کرد: باید رئیس جمهوری دور از تبعیض قبایل، مذاهب، مرزنشینان و حاشیه نشینان خداترس، صادق و هراسان از وفای به عهد انتخاب کنیم. به همین دلایل، انتخاب مهم من در روز جمعه ۲۴ تیرماه، مسعود المدیجیان و همه کسانی است که مشمول مصائب مردم و آینده مردم و نسل‌ها و عزت و اقتدار ایران و ایران هستند. در این تصمیم گیری ملی، رای را پیش دکتر بردم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا