مطالب میجیک

طرح ملی زنان و ICT در ۲۷۰ نقطه کشور اجرایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی ، کارگاه های آموزشی توانمند سازی زنان و حمایت از کودکان در دو حوزه توانمندسازی زنان از طریق ICT و حمایت از کودکان در فضای مجازی با حضور معاون برنامه ریزی و تصمیم گیری رئیس جمهور ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، وزیر مشاور فناوری اطلاعات برای زنان ، معاون وزارت حمایت از کودکان زنان و کودکان اندونزی ، رئیس اداره امور زنان تنظیمات رادیویی ، نمایندگان آژانس فضایی و موسسه تحقیقات فضایی ، نمایندگان سازمان انجمن رایانه و مدیر چندین شرکت ایران و اندونزی ، به صورت آنلاین برگزار می شوند.

در این نشست هانیه سامعی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور زنان گفت: “توانمند سازی زنان در ICT و حمایت از کودکان در فضای مجازی در شرایط فعلی و تبادل اطلاعات بین کشورها بسیار مهم است. فرهنگ و دین می تواند بسیار مهم باشد. ” مفید بودن

وی هنگام اشاره به طرح ملی زنان و ICT گفت: این طرح با هدف آموزش مفهوم دنیای مجازی و امکانات بهره برداری از زنان و معرفی فرصت ها و چالش های فضای مجازی در 270 نقطه کشور انجام شده است.

کوثر خورشیدی سلیمی ، رئیس امور زنان در تنظیم کننده ، همچنین گفت: “سند” برنامه اقدام خدمات پشتیبانی و توسعه فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان “که توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 2017 تصویب شده است. از جمله اجرای برنامه های اجرایی می توان یک پایگاه داده باشد وی گفت که از فضای مجازی کودکان پشتیبانی کنید ، برنامه های 20 تا 20 را اجرا کنید (برنامه های صوتی برای کودکان در هر 20 ماه) و یک اینترنت تمیز توسط اکوسیستم مجازی کودک ایجاد کنید.

وی اظهار داشت: تصویب قوانینی برای حمایت از كودكان و نوجوانان در فضای مجازی توسط كمسیون تنظیم مقررات ارتباطات ، انجام 29 كارگاه خانوادگی ، آشنا به بورد مجازی و توانمند سازی زنان از طریق فناوری اطلاعات ، سیم كارت را برای كودك و نوجوان با دسترسی به بسته های خدمات تلفنی فراهم می كند باند پهن خوب است برای کودکان و نوجوانان مناسب است ، به عنوان یکی از اقدامات مقررات برای محافظت از کودکان و حمایت از زنان ، سیم کارت تلفن همراه را به سن 18 سال نمی فروشند.

سلیمی خورشیدی درباره همکاری اپراتورها با قوانین مربوط به حمایت از کودکان می گوید: دریافت سیم کارت کودک و تبدیل سیم کارت های معمولی به سیم کارت کودک و نوجوان با کمک دو اپراتور تلفن همراه از اقدامات سازمان تنظیم مقررات رادیویی است.

دکمه بازگشت به بالا