مطالب عمومی

طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های کامپیوتری توسط یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، شرکت کیان نور زاگرس استان ایلام که از سال 76 در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می کند، یکی از شرکت های تحت حمایت دانشگاه آزاد اسلامی است. مرکز رشد. دانش محور در زمینه های نرم افزار، سخت افزار، شبکه، آموزش و بانکداری الکترونیکی رسیده و همچنان فعال است.


بیشتر بخوانید:

چگونه می توان مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلام ایلام را به سطح 2 ارتقا داد؟


مدیرعامل کیان نور زاگرس در گفت و گو با آنا اظهار داشت که با همکاری کارکنان تحصیل کرده و با تجربه که در این شرکت مشغول به کار هستند، طیف وسیعی از نرم افزارها و سخت افزارها را تولید کرده است. از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت کیان نور زاگرس.

صادق صفربیگی از طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری سیمی و بی سیم و پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری اداری و بانکی توسط این شرکت خبر داد و افزود: هم اکنون برای بیش از 34 نفر به صورت مستقیم در حال ایجاد اشتغال مستقیم هستیم.

او به حمایت مرکز رشد اشاره می کند دانشگاه آزاد ایلام برجسته: حضور شرکت کیان نور زاگرس در مرکز رشد واحد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی. کارآفرینی زمینه بیشتری را برای شرکت فراهم می کند. با حضور در این مرکز و ارتباط با اساتید صاحب نام دانشگاه، می توانیم ظرفیت کارکنان را افزایش دهیم، نرم افزارهای متنوعی را در دستور کار قرار دهیم و زمینه موفقیت بیشتر و کارآفرینان بیشتر فراهم شود.

مدیر عامل شرکت کیان نور زاگرس دریافت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام را فرصتی برای بهره مندی از مشاوره با اساتید برجسته این دانشگاه در زمینه تحقیق و توسعه دانست و ابراز امیدواری کرد که این شرکت بتواند نرم افزارها و محصولات سخت افزاری مختلف را در این دانشگاه راه اندازی کند. پایان سال 1400..

صفربیگی چشم انداز شرکت کیان نور زاگرس با حمایت مرکز رشد واحد دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار روشن و امیدوارکننده توصیف و خاطرنشان کرد: بخشی از سهام و سرمایه این استارت آپ ها متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است. نقش دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان تسهيل كننده و پشتيبان صنايع، شركت ها و فناوري هاي محوري نقش مهم و ستودني است.

وی ایجاد ارتباط با صنعت و واحدهای صنعتی را راهی برای شناسایی چالش ها و دریافت دستور العمل های درمانی واحدهای صنعتی و تولیدی می داند و توضیح می دهد: با ظرفیت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ها در مراکز رشد، چالش های پیش روی صنعت پیش بینی می شود. می توان آن را انجام داد.” بودن.

آخرین پیام / 4103 /4062 /

دکمه بازگشت به بالا