مطالب میجیک

طائرپور: برای صدرنشینی با کسی جنگ نداریم/ دختران بسکتبال باید دیده شوند

سرمربی تیم بسکتبال بانوان بهمن تهران با اشاره به عدم پخش تلویزیونی و اینترنتی مسابقات بانوان گفت: تا زمانی که پخش نشود و اسپانسرها وارد نشوند مشکلات این اداره حل نمی شود.

به گزارش میجیک، هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان روز جمعه 20 آذرماه برگزار می شود و در مهم ترین دیدار تیم های گروه بهمن تهران و شهرداری گرگان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دو تیم در 6 هفته گذشته پیروز شده اند و هر دو 12 امتیازی شده اند اما گروه بهمن با تفاضل گل بهتر صدرنشین است. این دو تیم یکی از مدعیان قهرمانی هستند و باید دید نتیجه دیدار چه خواهد شد.

نازی طییرپور سرمربی گروه بهمن درباره بازی با شهرداری گرگان به میجیک گفت: بازی خوبی خواهیم داشت چون گرگان تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. البته ما برای مقام اول نمی جنگیم و پلی آف برای ما مهمتر از مرحله مقدماتی است زیرا سرنوشت تیم در این مرحله مشخص می شود.

او درباره عملکرد تیمش در 6 هفته اخیر لیگ برتر اینطور گفت: بد بازی نکردیم. ما خوب تمرین کردیم و عملکردمان تا اینجا خوب بوده است. باید دید دور برگشت چگونه پیش می رود.

طییرپور به سطح مسابقات لیگ نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برخی مسابقات خوب بود و برخی مسابقات متفاوت به پایان رسید. بسکتبال بانوان با مشکلات اسپانسری مواجه است، زیرا هیچ مسابقه ای پخش نمی شود، اسپانسرها از ورود خودداری می کنند. این مشکل واقعا بد است که گروه بهمن 6 سال است به خاطر حمایت بانوان در لیگ حضور دارد و این تیم تنها تیمی است که بسکتبال بانوان دارد. دختر باید دیده شود، یعنی باید آگهی داشته باشد تا اسپانسرها را بیاورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا