مطالب میجیک

ضرورت ساختارمندی تشکیلات حوزه بانوان در استان تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا فخاری بعدازظهر شنبه با مشاوران و مسئولین بانوان استانداری استان که با حضور مشاوران کیهان و مدیرکل استانداری، زهرا جعفری مدیرکل بانوان و خانواده استانداری تهران برگزار شد. فرمانداری و سایر اعضا ضمن قدردانی از آنان که در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند، گفت: راهپیمایی روز قدس با روحیه و شعور مردم برگزار شد و سهم برادران در اسفند گواه است.

وی ادامه داد: جایگاه پرافتخار زنان در انقلاب اسلامی مشخص شد و اکنون جریان های مخالف سعی دارند این شکل را از زنان بگیرند.

استاندار تهران گفت: نقش مهم و تاثیرگذار زنان در هدایت، هدایت و همراهی با انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست و تبلور نظر امام خمینی (ره) درباره زن بر اساس قیام ایشان از دامان زن است. جایگاه والای زنان را نشان می دهد.

فخاری سپس به اهمیت حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: توسعه انسانی برای آینده انقلاب و آماده سازی تمدن اسلامی بر اساس تربیت مادران شکل می گیرد و زیرساخت اصلی تربیت نسل آینده خواهد بود. مسئولیت آنها زن

وی تصریح کرد: برقراری ارتباط صحیح و منطقی بین زنان برای سنجش جایگاه رفیع زنان در تراز انقلاب نیازمند ساماندهی زنان است و در این زمینه جایگاه زنان به عنوان مشاور باید بیش از مشاور باشد.

استاندار تهران افزود: اهداف حوزه بانوان متعدد و متنوع است و باید برای همه برنامه درستی داشته باشیم و با آگاهی لازم، ساعت صدر، تعامل درست و ساختار مناسب برای ارتباط با محافل و تشکل های مردمی.

فخاری در ادامه خاطرنشان کرد: متانت، قدرت، جایگاه زن و اعتقادات دینی ما به حجاب، توجه به حجاب باطنی و خودسازی از اساسی ترین اقدامات است. تحکیم خانواده ها و جوانان جمعیت فقط در قالب تبلیغی شکل نمی گیرد و باید ساختارهایی مهیا شود.

وی تصریح کرد: تمرکز بر راهکارهای مردمی برای بالا بردن سطح مقاومت در جامعه با آموزش، رفتار صحیح و تربیت صحیح مهم است و این از خانواده و زنان شروع می شود.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد خرد خانواده گفت: نگاه جدیدی در حوزه مشاغل بانوان نیاز است و نیازمند حمایت و پژوهش علمی و آینده پژوهی در حوزه زنان هستیم. . نیز مهم است.

در ادامه جعفری با اشاره به برنامه حوزه بانوان در سال جدید بر پیگیری کارگروه حوزه بانوان و پیشبرد آموزش در این زمینه تاکید کرد.

دکمه بازگشت به بالا