مطالب میجیک

ضرورت برگزاری جشنواره مد و لباس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، معصومه دستغیب عقیده دارد: “از آنجا که تماشای انواع لباس ها بسیار مهم است ، برگزاری جشنواره ای که انواع مختلف لباس را با رنگ ارائه می دهد ، با توجه به طرح و مدل بر اساس اسلام متفاوت است. استانداردها برای گروه های مختلف.” آن مهم است.

وی افزود: امروز به دلیل استفاده از فضای مجازی ، انواع مختلف مدل و پوشش خانواده و انواع دیگر هنرهای هنری در فضای مجازی ، اما برای تهیه پوششی شامل عفاف و حجاب ، فرهنگ و تبلیغات بسیار کمتر در حال انجام است .. “قبلاً.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها ، سمینارها و سایر م institutionsسسات می توانند قرآن و روسری را برای خانواده خلوص داشته باشند ، افزود: محتوای آموزشی غنی و اهداف آموزشی کوتاه مدت را فراهم می کند و می تواند به جوانان در مورد مسئله پاکی و حجاب در حال افزایش

مدیر کل امور بانوان و خانواده استاندار فارس ، با بیان این که جشنواره های مد و لباس باعث حمایت جدی سازمان ها و اعتبارات مربوطه شده است ، گفت: “این بودجه مناسب است.

دستغیب تاکید کرد: در استان فارس چندین موسسه طراحی و خیاطی تحت نظارت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و همچنین دانشگاه ها و م universitiesسسات مختلف در زمینه طراحی لباس ، پوشاک و خیاطی تحت نظارت هستند. دانش آموزان او یک متخصص دارد و شخصی متعهد است که می تواند برای مشکلات تبلیغاتی لباس استفاده شود و خلوص فرهنگی و روسری را تقویت کند ، شروع به دادن فرصت دعوت از هنرمندان برای کمک به خانواده و جامعه برای ترویج فرهنگ و حجاب مشکوک کرد. .

دکمه بازگشت به بالا