مطالب میجیک

ضرورت ایجاد وحدت و هم افزایی در دستگاه‌ها/ نقش زنان در فرهنگ‌سازی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عصر امروز در دیدار با بانوان اهل سنت در مراسم یکشنبه وحدت اظهار داشت: همدلی، دوستی، اتحاد و هم افزایی بر سر مسائل مشترک دشمن. من وی امیدوار است در تمامی جنگ ها و دشمنی ها با توطئه های دشمن بجنگیم تا این همبستگی یک مسابقه بوکس قوی برای کسانی باشد که می خواهند از این اختلافات استفاده کنند.

وی افزود: امید است این جلسات افتتاحیه یک حرکت فراگیر با هم افزایی و بهره مندی از نوآوری برای رسیدن به اجماع و همفکری باشد.
معاون امور بانوان رئیس جمهور گفت: در این جلسه هدف استماع سخنان خواهران و برادران اهل سنت است که در سال های گذشته به آنها خدمت کرده ایم و در جلساتی که با بانوان اندیشمند برگزار کرده ایم از ما می توانیم وحدت ایجاد کنیم. “

خزعلی گفت: از برادران استان های مختلف که به صورت مجازی و شخصی در این جلسه حضور داشتند تشکر می کنم و با صحبت های خود بر وحدت و همدلی تاکید کردند.

وی گفت: در این جلسه نکاتی در خصوص نقش زنان در تمدن اجتماعی، بازار و تجارت و حضور مستقیم و بدون واسطه زنان در این عرصه مطرح شد، اما در مورد فضای مجازی باید به نقش فضای مجازی در ایجاد صلح، تاب آوری اشاره کنم. و کمک به بیمار جامعه واقعاً بزرگ است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: امروزه سهم بزرگی از کاربران دنیای مجازی را بانوان تشکیل می دهند که نقش متنوعی در شکل گیری فرهنگ و سبک زندگی خود دارند.

او نشان می دهد: نوع عشق در خانواده. آگاهی از همسران و فرزندان همه از طریق زنان منتقل می شود، حتی این داستان که مادران ما دوستان و دشمنان را می شناسند می تواند فرهنگ تمدنی را بسازد.

خزعلی توضیح می دهد: اگر زنان این پایه را کج کنند تا ثریا این دیوار کج شود و اگر خشونت در دل کودکان باشد. صورت گرفت اصلاح آن ممکن نخواهد بود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: ما از توصیه های عزیزان در زمینه های مختلف در این جلسه استفاده می کنیم و همه را در نظر می گیریم.

دکمه بازگشت به بالا