مطالب میجیک

ضرورت استفاده از ظرفیت بانوان در حل مسائل اجتماعی کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، این مراسم کشور آن را ایده ای با عنوان «من در جامعه هستم» برای زنان و در چهار زمینه بنامید درس و خدمات آموزشی، ترویجی و رسانه ای، سبک زندگی و اجتماعی انجام شد و از بین 356 ایده دریافتی از سراسر کشور، 72 ایده برای مرحله نهایی انتخاب شدند. شیوه ملاقات.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این خصوص با اشاره به عدم صلاحیت مشاهده شده در نهادهای دولتی گفت: حفاظت دولت نه تنها به دنبال تخصیص بودجه های کلان بلکه به طرق مختلف است حفاظت و مکانیسم وکالت توسط ارگان های دولتی قابل بحث، اما مهمتر از همه، محوری است آن را قرار دهید این گروه مهمی برای حل مشکلات کشور است.

وی از ظرفیت بالای زنان برای حل مشکلات کشور گفت و گفت: پروردگارا سعه حضور عجیبی برای این کار صورت گرفته است داده های خود و اطلاعات اندک در مورد زنان نمونه در مدارس اسلامی کافی است تا به ما یادآوری و یادآوری کند که نحوه رفتار با زنان در جامعه امروزی باید اصلاح شود.

حجت الاسلام قمی گفت: مرد کامل زمان ما حضرت بقیه الله اعظم(عج) است که در یک تاریخ خود را الگوی فضیلت برای خود یک زن دانسته است، لذا جای تأمل دارد که چگونه زنان می توانند علاوه بر این برای مسائل خانواده اش برنامه ریزی می کند برای مسائل مهم اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بسیار مهم است.

دکمه بازگشت به بالا