ضبط: سه سخنرانی بد / من هیچ رقابتی از ایران ندارم

ضبط: سه سخنرانی بد / من هیچ رقابتی از ایران ندارم

سرپرست ضبط زنان ایران گفت: “من در ایران مشکل مسابقه ای داشتم و سه تا چهار دقیقه با افراد پشت سرم فاصله داشتم.” این برای من مشکل شده است زیرا من اطلاعات موردنیاز را نمی گیرم ، اما اگر افراد مناسبی داشته باشم ، اطلاعات من تغییر می یابد.

در مصاحبه با میجیک ، پریسا عرب ، بایگانی تحمل ایران ، به ادامه مطالعه خود در پاتوژنز بیماری عروق ویروس کرونا قلب اشاره کرد و گفت: ” من در یک محیط کوچکتر کار می کنم و آن را کوچکتر می کنم. ” از آنجا که رشته من خوب اجرا شده و صبور است ، روال تناسب اندام خود را در خارج از خانه دنبال می کنم.

وی در مورد مبارزات انتخاباتی خود پس از از سرگیری گفت: “من می خواهم یک رکورد خوب تنظیم کنم ، اما متأسفانه در ایران مشکلات رقابت دارم و سه تا چهار دقیقه با مردم پشت سرم هستم.” کار این برای من مشکل شده است زیرا من اطلاعات موردنیاز را نمی گیرم ، اما اگر افراد مناسبی داشته باشم ، اطلاعات من تغییر می یابد. با این حال ، من سعی می کنم رکورد خودم را بشکنم.

عرب پرسید که آیا وی در مورد ارسال آنها به اردوگاه های دیگر با دولت صحبت کرده است. وی گفت: “این اتحادیه مصمم بود كه ما را به مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ كنگ بفرستد. اما به دلیل حادثه كرونا به تأخیر افتاد.” همچنین چادرهای ورزشی وجود دارد ، اما من در اراک تحصیل کردم.

وی افزود: تقریباً چهار سال است که با استعدادترین ورزشکار در این ورزش بوده ام و خیلی عقب مانده ام .در مسابقه هرمز 10 دقیقه با شخص ششم فاصله داشتم. دوم ، و اتفاقات در این رقابتها یکسان است. من از سابقه من بسیار راضی هستم. هیچ نامزدی در ایران ندارم ، اما باید با رقبای خارجی سر و کار داشته باشم. و خودم امتحانش کنم

عرب درباره سفر و پاسخ این زن گفت: “وضعیت درست نیست.” به طور کلی ، فکر می کنم دویدن ورزش بدی است و باید خودمان هزینه آن را بپردازیم. اکنون من که یک ورزشکار استثنایی هستم ، سالانه 14 میلیون تومان پرداخت می کنم ، اما هزینه های ورزشی من به من نمی پردازد و خودم نیز بیشتر می پردازم.

این ورزشکار در پایان گفت: امیدوارم به زودی تشخیص کورونا تمام شود و ما به رقابت خود برگردیم.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا