مطالب عمومی

صدای سازنده میز جنجالی پوتین هم درآمد!

رناتو پولونا مدیر عامل شرکت مبلمان ایتالیایی OAK OAK است. این جدول در سال 1995 به کرملین ارسال شد و تنها بخشی از سفارش 20 میلیون یورویی بود. این شرکت همچنین طراحی و بازسازی داخلی ساختمان 7000 فوت مربعی کرملین را از سال 1995 تا 1997 انجام داد.

این میز منحصر به فرد حدود شش متر طول و دو و نیم متر عمق دارد و از چوب راش کوه های آلپ ساخته شده و قیمت امروزی آن 100000 یورو است.

ریناتو پولونا گفت: «این یک میز پشتی است که در آن غذا می‌خوریم، بازی می‌کنیم، تفریح ​​می‌کنیم. این همچنین مکانی است که می خواهید در آن بجنگید یا آتش بس امضا کنید. “امیدوارم این جدول شانس خوبی به همراه داشته باشد و منجر به جنگ نشود.”

صدای میزساز جنجالی پوتین هم می آید!

طراحی و کیفیت صنایع دستی ایتالیایی در بسیاری از نقاط بسیار محبوب است. موفقیت میز بیضی شکلی که تصویر آن در دنیای مجازی منتشر شده، این ایده را به وجود آورده است: «با تمام سروصدایی که این میز ایجاد کرده، بهتر است به تولید ادامه دهیم».

میز شش متری لاکی سفید که با ورق طلا تزئین شده است، اخیرا سوژه شوخی و طنز کاربران شبکه های اجتماعی شده است. از میزهای پینگ پنگ و پیست یخ گرفته تا تاب و میز شام آخر داوینچی. اخیرا ولادیمیر پوتین از این میز برای گفتگو با رهبران دو کشور مهم اروپایی یعنی امانوئل مکرون و اولاف شولتز استفاده کرده است. در سفر اخیر به مسکو، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران نیز نتوانست به مرد شماره یک کرملین نزدیک شود.

سایر مشتریان این شرکت شیوخ عرب و خانواده های سلطنتی از کشورهای خاورمیانه هستند. دیکتاتورهای سابق مانند معمر قذافی لیبیایی یا صدام حسین عراقی قبل از دستور دادن به شرکت های مبلمان.

311311

دکمه بازگشت به بالا