مطالب میجیک

شکست سنگین مقصودلو مقابل مرد شماره یک شطرنج جهان

نفر اول شطرنج با ایران با تولید سنگین 24 بر 5 نفر اول جهان را از دست داد.

به گزارش میجیک ، به دلیل رواج تنور تاج ، مسابقات آنلاین شطرنج بسیار داغ شد و منجر به برگزاری مسابقات زیادی در سایت های معروف شد. در جدیدترین مسابقه پرهام مقصودلو ، اولین شطرنج باز ایران با مگنوس کارلسن ، اولین شطرنج باز جهان مبارزه کرد.
این مسابقات که به عنوان مسابقات شطرنج سرعت شناخته می شود ، با حضور 16 بازیکن برتر از 11 آبان ادامه یافت و تا 23 ام ادامه دارد.
شب گذشته (دوشنبه) پرهام مقصودلو در یک رقابت شدید مقابل مگنوس کارلسن بود و با اختلاف سنگین 24 بر 5 شکست خورد و از این رقابت ها حذف شد. با این نتیجه ، کارلسن در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها با برندگان آنیشگیری و ولادیسلاو آرتمیف دیدار می کند.

علاوه بر مگنوس کارلسن ، در این تورنمنت چهره هایی مانند هیکارو ناکامورا ، لوون آرونیان ، فابیانو کاروانا ، وسلی سو ، ماکسیم واچیر لاگراو ، آنیشگیری و سایر شطرنج بازان بزرگ جهان حضور دارند. همچنین ، جوانترین نابغه شطرنج جهان ، علیرضا فیروزجا ، در این مسابقه شرکت کرده است.

به مسابقه حذفی یک جایزه 100000 دلاری اهدا شد. برنده این مسابقه می تواند 10 هزار دلار برنده شود. این تورنمنت فوق العاده با نظرات عالی استاد شطرنج از طریق سایت میزبان بصورت آنلاین پخش می شود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا