مطالب میجیک

شکست سنگین تیم ملی هندبال زنان مقابل کره جنوبی

تیم ملی هندبال بانوان ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی شکست خورد.

به گزارش میجیک، تیم هندبال بانوان ایران امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی به مصاف میزبان رفت. تیم ملی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۴۱ شکست خورد.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در این رقابت ها با هند، ازبکستان، کره جنوبی و استرالیا همگروه است و مقابل هند، ازبکستان و استرالیا پیروز شد و با 6 امتیاز در رده دوم گروه قرار گرفت و راهی نیمه نهایی شد. با این شرایط تیم ملی ایران علاوه بر صعود به نیمه نهایی، سهمیه قهرمانی جهان را هم گرفت.

در پایان دور اصلی، تیم های کره جنوبی و ایران از گروه اول و تیم های ژاپن و چین از گروه دوم به نیمه نهایی راه یافتند. بنابراین تیم ایران در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم ژاپن برود و چین و کره نیز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مسابقات اصلی، نیمه نهایی و فینال در روزهای 10، 11 و 12 آذرماه برگزار می شود.

*رده بندی گروه A مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا:

کره جنوبی 4 بازی 8 امتیاز

ایران 4 بازی 6 امتیاز

هند 4 بازی، 4 امتیاز

ازبکستان 4 بازی، 2 امتیاز

استرالیا 4 بازی، صفر امتیاز

*رده بندی گروه B مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا:

ژاپن 4 بازی، 8 امتیاز

چین 4 بازی، 6 امتیاز

قزاقستان 4 بازی 4 امتیاز

تایلند 4 بازی 2 امتیاز

هنگ کنگ 4 بازی، صفر امتیاز

مینا وطن پرست، هانیه لک، فاطمه مرهیس، ملیحه یغمایی پور، نوریه عباسی، عطیه شهسواری، مبینا حسن نژاد، الناز یحیوی پور، راحله اعتمادی پور، محدثه شعبانی، مائده اسحاقی، حدیثه نوروزی، محمد آرائه آرا، شهنازه آرا، نعزیه نوروزی ها، هناز آرا، 1. تیم ملی ایران در این مسابقات.

خدیجه قانع و مریم فخری مربیان، غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی، محبوبه دهقان سرپرست و اکرم حبیبلو فیزیوتراپیست همراه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و مسابقات انتخابی قهرمانی جهان 2023 از 3 تا 23 آذرماه به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار می شود. تیم ملی هندبال بانوان ایران با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد.

همچنین تیم سوم گروه الف با تیم چهارم گروه ب و تیم سوم گروه ب به مصاف تیم چهارم گروه الف خواهند رفت تا دو تیم پیروز در این دو مسابقه به مصاف هم بروند و تیم پنجم به مصاف هم بروند. از گروه الف مسابقات قهرمانی آسیا و سهمیه نهایی مسابقات جهانی مشخص می شود.

طبق اعلام کنفدراسیون آسیا پنج تیم جواز حضور در مسابقات جهانی 2023 را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا