مطالب میجیک

شکست سخت تیم ملی هندبال زنان مقابل ژاپن در قهرمانی جهان 

تیم ملی هندبال بانوان ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان شکست سنگینی را مقابل حریفان آسیایی متحمل شد.

به گزارش میجیک، بانوان فوتبالیست ایران در سومین دیدار رقابت های قهرمانی بانوان جهان به مصاف حریفان آسیایی می روند. شاگردان اکبرآبادی در این دیدار شکست سنگینی را مقابل تیم ملی ژاپن با نتیجه 10 بر 42 متحمل شدند تا برای سومین بار در این رقابت ها شکست بخورند.

هندبال بانوان ایران در گروه F این مسابقات با لهستان، آلمان و ژاپن همگروه شد و مقابل هر سه تیم شکست خورد. تیم ملی ایران با این سه شکست در رده چهارم گروه قرار دارد.

فردا مرحله گروهی این دوره از مسابقات به پایان می رسد و 16 تیم اول به مرحله اصلی و 16 تیم دیگر راهی جام ریاست جمهوری خواهند شد.

نتایج و دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان:

ایران 15 – لهستان 35

ایران 22 – آلمان 45

ایران 10 – ژاپن 42

تیم ملی ایران با کسب چهارمین عنوان قهرمانی آسیا برای دومین بار متوالی به جام جهانی راه یافت.

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، ساناز رجبی، مائده اسحاقی، فاطمه مریخ، ستاره رحمانیان، اسرا زندی، آرزو کیانی آرا، بهار ایزدگشب، عطیه شهسواری، زهرا فقیهی، ناسترن گوذری فراهانی، فاطمه علیعلی انافراد1. بازیکنانی که به این اردو دعوت شده اند.

الهام سلوکی سرپرست، غلامعلی اکبرآبادی مشاور فنی، خدیجه قانع مربی و اکرم حبیبلو فیزیوتراپیست کادرفنی تیم ملی هندبال بانوان هستند.

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال بانوان جهان از 9 تا 26 آذرماه سال جاری به میزبانی سه کشور نروژ، دانمارک و سوئد برگزار می شود و تیم ملی هندبال ایران در شهر هرنینگ دانمارک به مصاف حریفان خود می رود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا