مطالب میجیک

شکست دختران هندبال ایران برابر چک

تیم ملی هندبال بانوان ایران در ادامه رقابت های قهرمانی جوانان جهان مغلوب جمهوری چک شد.

به گزارش میجیک، دختران فوتبال ایران امروز پنجشنبه در چارچوب رقابت های قهرمانی جوانان جهان به مصاف جمهوری چک رفتند و با نتیجه 17 بر 29 شکست خوردند.

دختران فوتبال ایران برای کسب مقام بیست و هفتم یا بیست و هشتم که روز جمعه 17 تیرماه برگزار می شود، اکنون باید به مصاف بازنده دیدار ازبکستان و چین تایپه بروند.

شاگردان شفیعیان در مراحل اولیه این مسابقات در گروه A با هلند، رومانی و برزیل همگروه بودند که با اختلاف به سه تیم مغلوب شدند. با این سه شکست در قعر گروه قرار می گیرند.

تیم ایران در گروه اول پرزیدنت کاپ قرار گرفت و با تیم های برزیل، تونس و شیلی هم گروه شد. او مقابل برزیل بازی نکرد و نتیجه مرحله مقدماتی حساب شد.

نتایج تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان:

ایران 11-34 هلند

ایران 15-33 رومانی

ایران 22-30 برزیل

ایران 23-26 تونس

ایران 27-25 شیلی

ایران 17-29 جمهوری چک

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هندبال دختران جوان از 30 ژوئن تا 10 جولای به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود. در این مسابقات 32 تیم حضور دارند.

آسمان بدوی، فاطمه مرهیس، شهرزاد نصوحی، نسترن فراهانی، الناز یارمحمدی توسکی، مائده اسحقی، زهرا فتوتی، صبا دهقانی، فاطمه شاهین، سعیده قسنفری، عروض بهمایی، الهه نیکان، صباح زنگنه، صبا زنگنه، الهه نیکان، صباح زنگنه، ایران در این مسابقات حضور دارد.

نشامین شافعیان مربی، مهدی دراری مشاور فنی، ناسترن کارگر ابریشم، فیزیوتراپ و شادی باقری روانشناس کادر فنی تیم ملی ایران هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا