مطالب میجیک

شکست خانگی مشهد و کامبک سایپا در لیگ فوتسال زنان/ نفت صدرنشین ماند

هفته سوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی های پالایش نفت آبادان و سایپا تهران به پایان رسید.

به گزارش میجیک ، هفته سوم دور فینال لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه 24 اردیبهشت ماه با برگزاری دو مسابقه که نفت آبادان و سایپا تهران مقابل حریفان خود به برتری رسیدند به پایان رسید.

کارخانه روغن آبادان امروز مهمان هیئت فوتبال خراسان رضوی بود. نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. سهیلا ملامولی نفت و سارا شیربیگی را برای مشهد گل زد.

در نیمه دوم نفت توسط الهام آنافجه و نسا احدی گل های دوم و سوم را به ثمر رساند که در نهایت 4 بر 1 به سود آبادانی به برتری رسید.

با این نتیجه ، نفت هفت امتیاز کسب کرد و در رده های بالای جدول رده بندی باقی ماند.

سایپا همچنین میزبان حفاری ملی اهواز در تهران است. در نیمه اول مسابقه ، فهمیه زارعی یک گل زد و تیم را جلو انداخت ، سپس فاطمه پاپی گل دوم را به ثمر رساند.

در ابتدای نیمه دوم ، نسترن مقیمی برای سایپا گلزنی کرد ، سپس تیم به PowerPlay منتقل شد و مقیمی بازی را 2-2 کشاند. دقایقی بعد فاطمه طراحی نیز گل سوم و چهارم سایپا را به ثمر رساند. در آخرین لحظه او با PowerPlay بازی کرد و سومین گل خود را توسط سحر پاپی به ثمر رساند ، اما در ثانیه های پایانی مسابقه ، فاطمه تراهی هت تریک کرد و سایپا پنجمین گل خود را به ثمر رساند.

مرحله نهایی لیگ به شرح زیر است:

کارخانه نفت آبادان ، 7 امتیاز ، 4 گل تفاضل

سایپا تهران ، 6 امتیاز ، 2 گل تفاضل

هیئت فوتبال خراسان رضوی ، 3 امتیاز ، تفاضل گل 1-

حفاری ملی اهواز ، 1 امتیاز ، اختلاف 6 گل

در هفته چهارم این مسابقات ، سایپا میزبان تیم فوتبال خراسان رضوی است و پالایشگاه نفت آبادان با شرکت ملی حفاری اهواز رقابت می کند.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان به صورت دوره ای برگزار می شود و در پایان مسابقات قهرمانی ، تیمی که بیشترین امتیاز را کسب می کند ، کسب می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا