مطالب میجیک

شکست تیم‌ ملی والیبال زنان برابر هند/ ایران در چلنج‌کاپ ششم شد

تیم ملی والیبال بانوان ایران با کسب مقام ششمی چلنج کاپ آسیا به وظیفه خود در این رقابت ها پایان داد.

به گزارش میجیک، روز پایانی رقابت های جام چالش زنان آسیا 2024 امروز (چهارشنبه 18 خرداد) با برگزاری چهار دیدار در فیلیپین ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین دیدار روز پایانی به مصاف هند رفت تا به مقام پنجمی خود دست یابد و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و ششم شد.

شاگردان پدیده بلوری زاده در این دیدار با نتایج 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 11 شکست خوردند و در مجموع دو برد مقابل چین تایپه و هنگ کنگ و چهار باخت مقابل هند (دو بازی)، استرالیا و فیلیپین به دست آمد.

تیم ملی والیبال بانوان در آخرین روز این مسابقات بدون چهار بازیکن کلیدی به مصاف هند رفت. درسا فلاح و اله پورصالح در دیدار روز گذشته مقابل هنگ کنگ مصدوم شدند و با صلاحدید پزشک تیم در این دیدار حاضر نخواهند شد. همچنین ریحانه کریمی دونده دوومیدانی تیم ملی نیز روز گذشته به آنفولانزا مبتلا شد و امروز بازی نکرد و در ابتدای بازی برای ادامه درمان به هتل بازگشت. نگار هاشمی در ست سوم برای گرفتن توپ با صندلی کنار زمین برخورد کرد و از ناحیه دست دچار مشکل شد و نتوانست به بازی برگردد.

از این رو سرمربی تیم ملی والیبال بانوان این دیدار را با ترکیب مبینا غفاریان، آیتک سلامت، شقایق حسن خانی، حدیح طالعی، دیانا رشیدی، زهرا کریمی و لیبروی این تیم محدثه مشتاقی آغاز کرد.

داوری این مسابقه را میتسوری از اندونزی و یانگ هیونگ جی از هنگ کنگ بر عهده دارند.

در اولین دیدار روز پایانی، تیم اندونزی با نتیجه 3 بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و در رده هفتم مسابقات قرار گرفت.

دیدار رده بندی و فینال این رقابت ها عصر امروز به وقت محلی برگزار می شود که فیلیپین و استرالیا برای مقام سوم و قزاقستان و ویتنام برای قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

پدیده بلوری زاده سرمربی، اکرم گرمی و مریم ملابی (مربی)، سارا کیانی فر (فیزیوتراپ)، نازنین کمالوند (ماساژ)، راضیه دوستی (آنالیزور) و مژگان حسن زاده به عنوان کادر فنی تیم ایران در این رقابت ها سرپرست هستند. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا