مطالب میجیک

شکست تیم ملی هندبال دختران مقابل ایسلند در قهرمانی جهان

دختران فوتبال ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مقابل ایسلند شکست خوردند.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال بانوان ایران در اولین بازی دور دوم مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در اسکوپیه مقدونیه شمالی برگزار شد به مصاف ایسلند رفت و در پایان این دیدار با نتیجه شکست خورد. از 17-28.

تیم ملی ایران در مرحله گروهی این مسابقات با مقدونیه شمالی، ازبکستان و سنگال همگروه است که مقابل ازبکستان با نتیجه 47 بر 31 به برتری رسید و در مقابل سنگال با نتیجه 39 بر 29 پیروز شد و مقابل سنگال شکست خورد. ازبکستان مقدونیه با نتیجه 19-31.

دختران فوتبال ایران در مرحله دوم این مسابقات با ایسلند و سوئد همگروه هستند که دختران ایران در دومین دیدار روز جمعه 23 مرداد به مصاف سوئد می روند. این اولین حضور تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان است. دختران ایرانی با دو برد تاریخ ساز شدند و به جمع 16 تیم اول راه یافتند.

آسمان بدوی، سعیده غضنفری، مائده اشاک، شقایق چراغی، هانیه کراگزلو، نسترن فراهانی، زهرا فاتوتی، سبأ زنگنه، تینا کیهانی، هانیه شاه ویسی، فاطمه احمدی، آرزو بهمئی، فاطمه مرهیس، کامپوزیشن شهرضانه، شهرضا نه. تیم فوتبال بانوان تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان 2022 به میزبانی مقدونیه شمالی.

غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی، فاطمه محمدخانی مربی، مریم رضاییان سوپروایزر و اکرم حبیبلو فیزیوتراپ به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان ایران در این مسابقات حضور دارند.

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان از 8 تا 19 مرداد (30 تیر تا 10 مرداد) با حضور 32 تیم در مقدونیه شمالی برگزار شد.

در پایان مرحله گروهی دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله اصلی را کسب می کنند و بقیه تیم ها برای کسب مقام های هفدهم تا سی و دوم جام ریاست جمهوری به مصاف هم می روند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا