مطالب میجیک

شکست تیم ملی هندبال دختران جوان ایران مقابل چین در اولین گام آسیا

دختران فوتبال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل چین شکست خوردند.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال بانوان ایران در اولین دیدار رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به مصاف چین رفت و در پایان این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۲۹ شکست خورد.

شاگردان محمد خانی در این مسابقات در گروه B با تیم های هند، ازبکستان، چین و چین تایپه همگروه هستند و فردا شنبه در دومین دیدار مرحله گروهی از ساعت 9:30 به مصاف ازبکستان می روند.

در گروه مقابل تیم های هنگ کنگ، قزاقستان، کویت، ژاپن و کره حضور دارند.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از 9 تا 18 تیرماه در هنگ کنگ برگزار می شود. در این رقابت ها تیم ها در دو گروه در مرحله مقدماتی به رقابت می پردازند و دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی می شوند. مرحله نیمه نهایی 25 تیرماه و رده بندی و فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان بانوان آسیا این دوره از مسابقات 27 تیرماه برگزار می شود. مسابقه تعیین رتبه پنجم تا هشتم 26 تیرماه برگزار می شود.

فاطمه مرهیس، الناز یارمحمد توسکی، مائده اشاک، ارزو بهمئی، سعیده غضنفری، صبا زنگنه، نگین رحمانی، هانیه شاهواییسی، ناسترن فراهانی، راحله اعتمادی پور، الهه نیکان، زهرا، آسمان بدوی ها، آسمانی ها، هابانی ها، آسمانی ها، آسمانی ها آنی به عنوان 17 بازیکن تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا.

مریم رضائیان سوپروایزر، غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی، فاطمه محمدخانی و سیده مریم فخری مربیان فنی و مهدیا کنگرانی فراهانی فیزیوتراپیست به عنوان عضوی از کادر فنی.

5 تیم برتر این رقابت ها به مسابقات جهانی مقدونیه شمالی راه خواهند یافت. تیم ملی نوجوانان دختر ایران در دور قبلی این رقابت ها دوم شد و جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا