مطالب میجیک

شکستن ساق پای بازیکن بافق در لیگ برتر هندبال زنان

سرمربی تیم فوتبال بانوان بافق گفت: متاسفانه هنگام بازی با Z Change ، یکی از بازیکنان من پای خود را شکست و تا پایان بازی نتوانست او را بدست آورد.

به گزارش میجیک ، در جریان روز دوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان ، تیم تعویض Z اصفهان که در رده سوم گروه B قرار داشت ، سید آهن بافق را که در رده دوم قرار داشت ، با نتیجه 28:25 شکست داد.

در زیر مکالمات سرمربی و بازیکنان تیم بافق Z و تیم سنگ آهن را می خوانید.

ناهید گارسی ، سرمربی تیم سوزاندن Ore Bafgh ، پس از باخت مقابل Z change اصفهان اصرار کرد: بازی بسیار خوب ، حساس و بسیار خوبی است ، بازی دارای سه ویژگی است. متأسفانه ، چون بازیکنان زیادی نداریم ، بنابراین خوب نیستیم. در طول بازی متاسفانه پای یکی از بهترین بازیکنان شکست و ما مجبور شدیم آن را از تیم خارج کنیم. ما بازیکنان خوب دیگری را نیز به دلیل استرس روی آنها جذب می کنیم. سایر بازیکنان بازی را ادامه می دهند ، اما بازیکنان Z بهتر از ما تغییر می کنند و ما به بازی امتیاز می دهیم. تبریک می گویم ، بازی عالی است و همه پروتکل های سلامتی در آن موجود هستند.

مژگان روح نواز بازیکن تغییر تیم Z در اصفهان پس از پیروزی مقابل سنگ آهن بافق گفت: الحمدالله می توانیم سه امتیاز بازی کسب کنیم و در زمین پیروز شویم. امروز ، حتی اگر 3 بازیکن و کادر نداریم ، اما با برنامه ریزی انجام شده ، ظاهر خوبی داریم و می توانیم بازی را اداره کنیم. امیدوارم در دو بازی بعدی نتایج خوبی بگیریم.

وی گفت: Z change سابقه طولانی در لیگ هندبال دارد ، برخی از بازیکنان در سال های اخیر به تیم های دیگر نقل مکان کردند اما اکنون همه آنها بومی هستند و این باعث می شود تیم یکدست شود. همه چیز هر روز قابل بهبود است و امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم.

نسرین رنجبر ، بازیکن هندبال سنگ آهن بافق گفت: “بازی امروز بسیار سنگین است.” متأسفانه در نیمه اول نتوانستیم بازی را جمع کنیم. در ابتدای نیمه دوم ، ما با هم بودیم ، اما بازی هنوز هم تغییر بازیکن خیلی بهتری را تجربه کرد.

زهرا علوی ، سرمربی تیم فوتبال تغییر Z اصفهان نیز پس از پیروزی زمانی برابر سنگ آهن گفت: “بازی خیلی خوبی بود.” همچنین به تیم بافق یزد تبریک می گویم که علی رغم اینکه سال اول حضور در لیگ را پشت سر می گذارد ، تیم قدرتمند و خوبی دارد. ما در نیمه دوم کمبودها را جبران کردیم. من از مسابقات دور نبودم و بعضی از بازیکنان هم تاج داشتند و ما کمبود آن را داشتیم. از این رو ، آنطور که باید به نظر نمی رسیم و اکنون بر تمام نقایص خود غلبه کرده ایم. او آنچه بازیکنان انتظار داشتند را انجام داد. تصمیم ما این بود که بتوانیم دو بازی دیگر را به خوبی انجام دهیم. من امیدوارم که تیم من و من می دانیم که بازیکنان می توانند نتایج خوبی داشته باشند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا