مطالب میجیک

شهلا بهروزی‌راد: حضور در پارالمپیک مهم نیست هدفم بهترین نتیجه است

قایقران پارالمپیک گفت: مهم نیست برای سومین بار پارالمپیک شوم، باید تلاش کنم تا با بهترین نتایج ظاهر شوم.

شهلا بهروزی راد در گفت وگو با میجیک، پس از کسب سهمیه پارالمپیک برای سومین بار در رشته قایقرانی، اظهار کرد: پس از ثبت رکورد توسط کمیته ملی پارالمپیک پس از مسابقات جهانی مجارستان، توانستم در مجارستان با امتیاز 50 پیشی بگیرم. ثانیه، آن را به 49 ثانیه کاهش دادم که دلیلی برای امیدواری بود. البته بی صبرانه منتظرم برای سومین بار در پارالمپیک شرکت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید این پارالمپیک چقدر از نظر نتیجه با دو پارالمپیک دیگر متفاوت خواهد بود، گفت: سعی می کنم بهترین نتایج را در پاریس نسبت به توکیو کسب کنم. در دور قبل به فینال راه یافته بودم و فینالیست بودن من به معنای کسب مدال است، اگر کسی اطلاعی از آن داشته باشد.

ملی پوش پاراکانو خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات جهانی مجارستان که سهمیه پارالمپیک پارس را کسب کردم شبانه روز تمرین کردم و روند تمرینات شدت گرفت. از دوشنبه هفته آینده وارد فاز سرعت می شوم و سعی می کنم در تایم طلایی باقیمانده رکوردم را ارتقا دهم تا این بار بهترین نتایج را بگیرم.

بهروزی راد در پاسخ به این سوال که آیا در سومین حضور خود در پارالمپیک می توانید با قهرمانی در سکو تاریخ سازی کنید؟ وی گفت: در رشته قایقرانی به سختی می توان جایگاه پیدا کرد، هدف من کسب بهترین نتیجه نسبت به دوره قبل است.

وی ادامه داد: مهم نیست برای سومین بار پارالمپیک شوم، باید تلاش کنم تا حضورم در پاریس بهترین نتایج را رقم بزنم، برای رسیدن به این هدف سخت تلاش می کنم، امیدوارم این بار تلاشم را انجام دهم. با حمایت های خوب سهرابیان رئیس فدراسیون موفق خواهد شد.

بهروزیراد از قایقرانان انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا و … به عنوان سخت ترین حریفان یاد کرد و گفت: چون همه حریفانم اروپایی هستند شرایط بسیار سخت است و کار خوبی انجام داده ام تا بتوانم به جام جهانی برسم. نهایی.”

بهروزی راد در پاسخ به این سوال که آیا روانشناس در آموزش دارید یا خیر؟ وی افزود: با روانشناسان در ارتباط هستم و همانطور که از نظر فنی سعی در ارتقای رکوردم دارم از نظر روحی نیز برای حضور در پارالمپیک آماده می شوم.

یکی از اعضای تیم ملی روئینگ پاراکانو در پایان گفت: هیچگاه شاهد حمایتی که سهرابیان از ورزشکاران پاراکانوی اعزامی به پارالمپیک می کند نبوده ایم. الان حتی از نظر قانونی هم شرایط خوب است و من بالاترین حقوق را از فدراسیون می گیرم و فرقی بین قایقران سالم و معلول نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا