مطالب میجیک

شهلا بهروزی‌راد: برای پارالمپیک شبانه‌روز تمرین می‌کنم

ملی پوش پاراکانو گفت: تلاشم این است که در این دوره از بازی های پارالمپیک که برای سومین بار در آن حضور داشتم بهترین رکورد را ثبت کنم و به سکو نزدیک شوم.

شهلا بهروزی راد در گفت وگو با میجیک، ضمن ارزیابی عملکرد خود در مسابقات جهانی پاراکانو مجارستان، اظهار کرد: خوشحالم چون برای سومین بار به پارالمپیک پاریس راه یافتم و امیدوارم اجرا داشته باشم. بهترین بازی های پارالمپیک در این زمان

وی افزود: در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین علیرغم اینکه فرصت طلایی داشتم اما با اشتباه حریف قزاقستانی که خط اشتباهی را در پیش گرفت تمرکزم را از دست دادم و مدالم تغییر کرد. . طلا به نقره اما اکنون با شرایط خوب، سعی می کنم با بهبود رکوردم بهترین عملکردم را در پاریس انجام دهم.

بهروزی راد گفت: در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین با یک ثانیه طلا را به حریف ازبکستانی واگذار کردم اما در مسابقات جهانی مجارستان دو بار با اختلاف بیش از یک ثانیه بر همان حریف پیروز شدم و سهمیه پارالمپیک را گرفت.

اعضای تیم ملی پاراکانو در پاسخ به این سوال که آیا از نظر تجهیزات و امکانات مشکل خاصی دارید؟ وی خاطرنشان کرد: با حمایت فدراسیون قایقرانی تمام امکانات لازم در اختیار من، اسلام جهدی و سعید حسین پور قرار گرفته است، 3 قایقران به پارالمپیک پاریس در دریاچه آزادی اعزام شدند و مشکل خاصی وجود نداشت. در مورد قایق هم اکنون با قایق مخصوص تمرین می کنم و برای حضور در پارالمپیک آماده می شوم. امیدوارم این بار بهتر از دو پارالمپیک قبلی باشد.

در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور برای سومین بار در پارالمپیک، شرایط کسب مدال را چگونه ارزیابی می کنید؟ وی بیان کرد: در پارالمپیک شرایط به گونه ای است که می توان یک صدم ثانیه از روی سکو غافل شد و برای گرفتن بهترین نتیجه باید با تمرکز بالا و بدون استرس پارویی زد. درست است که در دو دوره حضور در پارالمپیک وارد فینال شدم، اما موفق به کسب سکو نشدم. این مدت تا زمانی که در کورس مسابقات نباشم نمی توانم به صراحت بگویم چقدر شانس مدال دارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا