شهره موسوی: ترسی از سختی‌ها ندارم/ فوتبال را با کمک زنان بهتر می‌کنیم

شهره موسوی: ترسی از سختی‌ها ندارم/ فوتبال را با کمک زنان بهتر می‌کنیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال زنان گفت تغییراتی که باید در زنان و فوتسال در زنان ایجاد شود باید با کمک انجام شود.

به گزارش میجیک ، جلسه انتخابات فدراسیون فوتبال روز یکشنبه ، 31 مارس برگزار شد و عزیزی خادم شهاب الدین به عنوان رئیس فدراسیون طی چهار سال آینده انتخاب شد. مراقب این باشید

موسوی در گفت وگو با میجیک ، به برخی برنامه های مربوط به فوتبال و فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: ما باید تغییراتی را که زنان فوتبالیست می خواهند ایجاد کنیم. توجه به استعدادیابی در سطح پایه ، رده بندی تیم ملی فیفا ، انجام مسابقات و لیگ ها ، فوتبال ساحلی برنامه ریزی شده ، تماشای زن داوری که با ارزان قیمت کار می کند ، برگزاری کلاس حرفه ای و آموزش مربیان بیشتر با اعزام آنها به خارج یا آوردن افراد خارجی مربیان به ایران ، پرداخت جوایز قهرمانی تیم ملی فوتسال و فرصت حضور زنان در مسابقات زنان از جمله برنامه هایی که باید دنبال کنیم.

وی درباره پرداخت جایزه تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا گفت: “تیم فوتسال دختران دو سال است که درخواستی دریافت نکرده اند.” سعی می کنم در اسرع وقت حقوق بگیرم ، زیرا او سخت کار می کند. البته ، من نمی توانم تاریخ دقیقی به شما بدهم ، اما اگر سریعتر نتیجه بدهد ، برای من بهتر است. من فقط در مجمع رأی دادم ، ابتدا باید کار کنم و پس از سازگاری با شرایط ، برنامه اجرایی خود را با قوت بیشتری رد می کنم و شما آن را به عنوان یک خروجی رسانه درک خواهید کرد.

موسوی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از تکرار تیم های ملی فوتبال در رده بندی فیفا ، تأکید کرد: “در حالی که در فدراسیون بودم ، سعی کردم جلوی تکرار مسابقات را بگیرم. اگر اهمیت فوتبال زنان را بدانیم و برنامه خوبی داشته باشیم ، هرگز نمی توانیم آن را از رتبه بندی ببینیم.

وی در پاسخ به درخواست ورزشکاران زن در مورد پوشش رسانه ای مسابقات گفت: “این موضوع نیاز به مشاوره بیشتر دارد.” ما باید طبق قوانین کشور مذاکره کنیم و اگر این اتفاق بیفتد ، بسیار خوب است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بانوان در مورد زمان شروع اردوی تیم ملی فوتسال برای قهرمانی آسیا گفت: مطمئن باشید که ما به سرعت برنامه اردو را تنظیم خواهیم کرد تا بازیکنان در مسابقات قدرت شرکت کنند و جام پس دهند. “

موسوی با بیان اینکه فوتبال و فوتسال زنان از وضعیت خوبی برخوردار نیستند و کار معاون جدید رئیس جمهور دشوار است گفت: “من 25 سال است که در بخشهای خصوصی و اقتصادی کار می کنم و در شرایط دشوار کار را یاد گرفته ام. وضعیت نامشخص است. در این دنیا ، اگر وظیفه ای را بپذیریم که در شرایط دشوار دشوار باشد و به درستی پیش بیاید ، ما یک هدف طلایی داریم ، من نمی ترسم مشکلی پیش بیاید. افرادی که در زنان کار می کردند قول داده بودند sisihku باشیم تا بتوانیم با خرد جمعی به جلو حرکت کنیم. من می دانم که ما به عنوان یک تیم به خوبی با هم کار می کنیم و شرایط را بهبود می بخشیم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا