مطالب میجیک

شناسایی درگیری بیش از هزار زن بسیجی در کمپین اهدای خون – خبرگزاری آنلاین | رسانه های ایران و جهان

در گفتگو با آنلاین ، مینو اصلانی درباره برنامه اهدای خون از زنان بسیجی اظهار داشت: “با توجه به نیاز به انتقال خون و نامه اخیر این سازمان برای اداره. زنان درباره اینکه مایل به حمایت از خون ملت هستیم ، تصمیم گرفتیم که بخواهیم خون اهدا کنیم از زنان ما یک بسیجی گرفتیم.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور افزود: این کار دیروز با حضور آزاد خواهران بسیجی در کشور آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

اصلانی گفت: کار اهدای خون توسط زنان بسیجی در 31 دفتر دولت آغاز شده است. وی گفت: این کار در 400 شهر و همزمان در تهران انجام می شود و دیروز در تهران 170 زن برای سلامتی خون اهدا می کردند. آنها پرداخت می کنند هم اکنون چهار مرکز در تهران این کار را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: با توجه به استقبال چشمگیر بانوان در این برنامه ، تخمین زده می شود که تا این هفته هزاران زن برای حمایت از این زمینه در این رویداد شرکت کنند. خون را رمزگذاری کنید. ” علاوه بر این ، طبق بیانیه تهیه شده توسط Blood Services ، قرار است این پروژه تا پایان سال ادامه یابد.

سرانجام ، زنان رئیس جمهور کشور گفتند: “زنان در جامعه ، به ویژه زنان بسیجی ، همیشه در هر شرایطی سازگار بوده اند ، و امروز آنها به ارائه خدمات در زمینه نظارت بر بیماری و کاهش لخته های خون در بسیاری از مناطق ادامه خواهند داد. “

دکمه بازگشت به بالا