مطالب میجیک

شماره ۳۳۸ ماهنامه «پیام زن» منتشر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ماهانه نشریه ماهانه سیصد و سی و هشت مجله زنان فرهنگی اجتماعی ، خانواده ها و سبک زندگی با عنوان “پیام های زنان” برای دسامبر 2016 ، با تدوین محمدعلی روزبهانی در 64 صفحه منتشر و توزیع شد.

شماره “پیام زن” یک ماهنامه با فضای کرونری است که به دنبال پرداختن به خانواده های ایرانی و عزت زنان مسلمان ایرانی است ، همچنین فرصتی لذت بخش برای مطالعه و لذت بردن از داستان ها و داستان های جالب ، تلخی آسیب در دنیای مدرن وی همچنین ساختار خانواده ایران ، روابط زناشویی و فرزندان را یادآوری کرد.

بنابراین ، در آخرین شماره پاییز 99 ، پرونده “فیلم فارسی روی فرش ایران” با موضوع آسیب شناسی یک سریال نمایش خانگی بررسی شد ؛ در این حالت ، ما در تلاش هستیم تا با تجزیه و تحلیل محتوای برخی از سریال های معروف نمایش خانگی ، زنگ خطر را برای خانواده های ایرانی به صدا درآوریم.

“فیلم ایرانی روی فرش ایران: پرونده ای برای آسیب شناسی سینمای خانگی” پرونده ای مشکل محور برای تحلیل محتوای سریال های نمایش خانگی است. یک دهه پس از تولد شبکه نمایش خانگی ، ده ها سریال مختلف با استقبال خانواده تولید و منتشر شده است. سریال هایی که از نظر محتوا و انتخاب موضوع از تلویزیون و سینما تراز می شوند و اغلب کپی از شبکه های ناب ترکی هستند. نکته مهم این است که این مفهوم با فضای خانوادگی که بر ایران بین همسران ، والدین و فرزندان ، سطح انتظارات ، انتظارات و نیازهای خانواده و احساس رضایت م satisfactionثر است ، عجیب و غریب و بیگانه بود.

در این حالت سعی بر آن است تا چهار مجموعه محبوب هموژن ، مانکن ، قلب و نهنگ آبی با نمای مفهومی پیدا شود و علت موفقیت مخاطب در این مجموعه بررسی شود.

دکمه بازگشت به بالا