مطالب میجیک

شرط اعزام دختران وزنه بردار به قهرمانی جوانان جهان

مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: دختران به مسابقات قهرمانی جوانان جهان اعزام می شوند که می تواند در بین 10 نفر برتر جهان باشد.

اکبر خورشیدی در گفت وگو با میجیک ، در مورد حضور دختران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان اظهار داشت: علی مرادی رئیس فدراسیون و خانم منظمی نایب رئیس فدراسیون زنان نظر خوبی در مورد اعزام بانوان داشتند. ما گذشته و کسانی را که باید در میان 10 بالاترین جهان قرار بگیرند ، تجزیه و تحلیل می کنیم.

خورشیدی در پاسخ به این س whetherال که آیا دختران ایرانی در این شرایط سعی در اعزام به قهرمانان جهان دارند ، گفت: شرایط مناسب نیست و دختران من در حال رشد هستند. مطمئناً در دهه 1400 خبرهای خوبی در مورد بلند کردن آهن زنان وجود دارد.

بانوان ملی پوش وزنه برداری تیم فنی مشاوره ای درباره دلیل حضور بیشتر این اردو در دختران در سیستان و بلوچستان گفت: “بانوان تیم ملی وزنه برداری کمپ برای مسابقات قهرمانی آسیا در تهران برگزار می شود ، اما ما اردو را به کسانی که در تیم ملی. ما بازی را در کشورهای مسلمان بهتر تشخیص می دهیم. خوشبختانه دو یا سه نفر نیز خوب هستند. علاوه بر این ، ما همچنین باید به فکر حمایت از تیم باشیم. سربازان سیستان و بلوچستان نیز بهترین ها را اشغال کردند.
آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا