مطالب میجیک

شرط اعزام الهام حسینی به‌ جام‌جهانی وزنه‌برداری تایلند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران اعلام کرد که اعزام الهام حسینی به جام جهانی تایلند نامشخص است و تنها در صورت رسیدن به رکورد تعیین شده در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

کوروش باقری در گفت وگو با میجیک، درباره اعزام الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری تایلند که آخرین مرحله رسیدن به سهمیه المپیک است، اظهار کرد: تصمیم گرفتیم تا روز چهارشنبه به الهام حسینی فرصت دهیم. اگر به رکورد ورودی که برایش گذاشتیم برسد به جام جهانی تایلند اعزام می شود وگرنه به نظر من نباید اعزام شود. البته کار مربوط به ارسال او انجام می شود اما بستگی به این دارد که قبل از ارسال به نت مورد نظر برسد.

باقری درباره اعزام نشدن فاطمه کشاورز و ریحانه کریمی به جام جهانی تایلند گفت: برای آنها هم رکورد ورودی زدم اما به آن نرسیدند. الهام حسینی به رکورد نزدیکتر است و تصمیم گرفتیم دو هفته دیگر به آن فرصت بدهیم. با توجه به اینکه فاصله بین رکوردهای فاطمه کشاورز و ریحانه کریمی زیاد است، می بینیم که حضور در جام جهانی تایلند که یک انتخابی المپیک است، ضروری نیست.

وی ادامه داد: ما به دختران همه فرصت هایی را که نیاز دارند می دهیم. واقعاً در نیم سال گذشته موفق شدیم در آسیا در بزرگسالان، نوجوانان و جوانان مدال بگیریم، اما به هر حال مسافت دختران یک المپیک طولانی است. من فکر می کنم دختران ما باید از این رویکرد خارج شوند که در هر صورت باید در مسابقات شرکت کنند. در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان شرکت نکردیم چون شانس مدال آوری خیلی کم بود. حدود 12 نفر از آنها تحت نظر هستند و فاصله قابل توجهی با دیگر وزنه برداران ایرانی پیدا کرده اند. با این حال باید تلاش کند تا رکورد خود را ارتقا دهد و در مسابقات بزرگ تری شرکت کند. هیچکس از حضور وزنه برداران ایرانی در المپیک خوشحالتر از من نیست، اما با این واقعیت روبرو هستیم که هنوز راه زیادی در پیش داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا