اقتصادیبرترین های کسب و کار مجیک

شرایط وام سند ملکی بانک شهر

بانک شهر انواع وام‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که شامل:

  1. وام مسکن: برای خرید یا ساخت مسکن با شرایط پرداخت اقساط ماهیانه
  2. وام مصرفی: برای تامین نیازهای مصرفی شخصی مانند خرید لوازم خانگی، سفر و …
  3. وام خودرو: برای خرید خودروی شخصی با شرایط پرداخت اقساط ماهیانه
  4. وام تحصیلی: برای دانشجویان برای تامین هزینه‌های تحصیلی در دانشگاه
  5. وام تجاری: برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط به منظور تامین مالی برای سرمایه گذاری، تجهیزات، نوسازی و …
  6. وام اعتباری: برای تامین نیازهای اعتباری اشخاص و شرکت‌ها مانند پرداخت مطالبات، خرید کالا و …
  7. وام با سند ملکی

‌ کار نمایندگی‌های استانی پیدا کردن معوض‌هایی است که برای آن تقاضا وجود دارد و افراد با تهاتر کارت  می‌توانند کالای مورد نیاز خود را از هر استان و شهر تامین کنند.

Shahr Bank property loan conditions

تهاتر کارت نقش برات کارت را دارد و اعتباری است که از فردی به فرد دیگر قابل انتقال است و در تفاهمی که با بانک شهر منعقد شده ضمانت‌کارت‌ها و اعتبارسنجی آن انجام گرفته و معاملات در بازار تهاتر ایرانیان صورت می‌گیرد.

‌ تهاتر کارت تنها در شبکه بازار تهاتری قابلیت کاربرد  شارژ اینترنتی دارد و با توجه به تغییراتی که در عرصه معاملات و مبادلات جهانی در حال انجام است،  حدود 18 سال پیش به تدریج پول از چرخه معاملات حذف شد و کارت‌های اعتباری جایگزین معاملات و خریدها شد و اکنون حدود 5 سال است که کارت‌ها نیز حذف و اپلیکیشن‌ها راهکاری برای جایگزینی پول شده اند.

در معاملات ابتدا خرید انجام سپس کالای فرد فروخته می‌شود و یا بر عکس و افراد با سپرده‌گذاری در بانک شهر و کسب  اعتبار کارت خود را شارژ  تا بتوانند خریدهای خود را انجام دهند و  مهمترین تفاوت تهاتر با سیستم‌های دیگر تامین منابع این است که هزینه تامین اعتبار بسیار پایین است.

اعتبار داخل تهاتر کارت ثمین شهر فقط داخل شبکه بازار تهاتر ایرانیان قابلیت جابه جایی دارد و به شبکه شتاب متصل نیست و اعتبار آن نیز قابلیت نقدشدن ندارد.

هنگام معامله 2.75 درصد بابت فعالیت نمایندگی‌ها از فروشنده اخذ می‌شود و یکی از مهمترین مزایای این روش این است که با اعتبار حاصل از فروش می‌توان خریدهای خود را انجام داد.

در خصوص گسترش معاملات در اقتصاد خرد سایت و اپلیکیشنی ایجاد شده و امکانی را برای مردم عادی فراهم کرده ایم تا سپرده‌ای را در بانک شهر افتتاح و با اخذ اعتبار خرید یا فروش‌های خود را انجام دهند.

بازار تهاتر قابل گسترش به همه کالاها و خدمات است.

درصورت افتتاح حساب قرض الحسنه ویژه توسط شرکت ها یا سازمانها ، بانک شهر نسبت به اعطای وام به معرفی شدگان از سوی ایشان تسهیلات پرداخت می گردد ، حداقل مبلغ سپرده لازم برای افتتاح حساب قرض الحسنه ویژه 10میلیون ریال و حداقل مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ویژه از محل آن سپرده نیز 3میلیون ریال و سقف پرداخت تسهیلات از محل سپرده یک میلیارد ریال و پانصد میلیون ریال با بازپرداخت 5ساله است .

این بانک ، مشتری با وثیقه قرار دادن حساب سپرده، می تواند تا سقف 70 درصد مبلغ سپرده تسهیلات دریافت کند.

دریافت تسهیلات در این طرح مستلزم معرفی یک ضامن رسمی از سوی مشتری می باشد.

چه مشاغلی می‌توانند در طرح شهریار وام بگیرند

طرح تسهیلاتی شهریار بانک شهر، مختص افراد حقیقی است که به کسب‌وکارها و فعالیت‌های مختلف اقتصادی اعم از مشاغل کوچک و بزرگ فعالیت دارند. در این طرح تسهیلات در قالب دو گروه صنوف پزشکی و غیرپزشکی پرداخت می‌شود که سقف تسهیلات مربوط به صنوف پزشکی 2 میلیارد تومان و سقف تسهیلات صنوف غیر پزشکی یک میلیارد تومان تعیین‌شده است.

افراد حقوقی هم امکان گرفتن تسهیلات طرح شهریار را دارند؟

همان‌طور که بالاتر گفتیم، همه اشخاص حقیقی فعال در بخش‌های پزشکی و غیرپزشکی و رشته‌های مرتبط که به‌صورت مستقل فعالیت می‌کنند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی (کلینیک، بیمارستان و غیره) مشغول به فعالیت هستند، می‌توانند از تسهیلات این طرح استفاده کنند. اما شاید این سؤال برای برخی متقاضیان پیش بیاید که افراد حقیقی تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند؟ پاسخی که به این گروه از متقاضیان می‌توان داد این است که در خصوص اشخاص حقوقی گروه‌های هدف، تسهیلات به شخص حقیقی دارای مجوز فعالیت که به‌صورت حقوقی اداره می‌شود تا سقف تسهیلات تعیین‌شده برای شخص حقیقی امکان‌پذیر است.

خرید محل کار با تسهیلات بانک شهر

تسهیلات طرح شهریار بانک شهر برای افراد شاغل دارای مجوز در نظر گرفته‌شده قصد خرید تجهیزات، ابزار کار، مواد اولیه و مصرفی مربوط به فعالیت اقتصادی‌شان را دارند. البته متقاضیان تسهیلات می‌توانند از تسهیلات شهریار برای خرید و تعمیر مطب در اصناف پزشکی و محل فعالیت در سایر صنوف غیرپزشکی نیز استفاده کنند.

سود و اقساط تسهیلات طرح شهریار بانک شهر

تسهیلات طرح شهریار بانک شهر که مختص فعالان حوزه اقتصادی و صنوف پزشکی است با نرخ سود سالیانه 18 درصد پرداخت می‌شود. اقساط تسهیلات این طرح نیز در دو قالب 36 و 48 ماهه تعیین‌شده که با توجه به شرایط و میزان تسهیلات دریافتی، توسط خود متقاضی تسهیلات تعیین می‌شود.

ضمانت دریافت تسهیلات طرح جدید بانک شهر

ضمانت لازم برای دریافت تسهیلات در طرح شهریار بانک شهر بستگی به رقم تسهیلات دریافتی دارد. درصورتی‌که متقاضی تسهیلاتی با مبالغ کمتر از 50 میلیون تومان را دریافت کند، ملزم به ارائه حداقل دو ضامن کسر از حقوق است. اما درصورتی‌که رقم تسهیلات دریافتی بیش از 50 میلیون تومان باشد، ارائه سند ملکی به‌عنوان ضمانت الزامی است. ضمن اینکه 16 درصد مبلغ تسهیلات این طرح نیز از سوی بانک بلوکه خواهد شد.

وام تعمیرات هم‌زمان با تسهیلات طرح شهریار

متقاضیان تسهیلات طرح شهریار که برای خرید ملزومات موردنیاز فعالیت اقتصادی یا محل فعالیت خود اقدام می‌کنند، به‌صورت هم‌زمان نیز می‌توانند از تسهیلات  برای بازسازی محل کار خود نیز بهره‌مند شوند. این تسهیلات هم‌زمان تا سقف 150 میلیون تومان و به‌صورت مرابحه با نرخ سود 18 درصد به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

طرح سپرده کارا
بانک شهر در قالب سپرده کارا به مشتریانش وام با نرخ بهره سه درصدی پرداخت می‌کند. طوری که شما می‌توانید سرمایه‌تان را در سپرده کارا سرمایه‌گذاری کنید و ۹۰ درصد مبلغ سرمایه را وام بگیرید که نسبت به دیگر بانک‌ها نسبت بالاتری به نظر می‌رسد. اطلاعات طرح سپرده کارا در سایت بانک شهر کمی محدود است. طوری که این بانک نرخ سودی که به سپرده ما تعلق می‌گیرد را اعلام نکرده است. بانک شهر برای بازپرداخت وام با بهره سه درصدی، دو روش در نظر گرفته. می‌توانید وام را در قالب اقساط ماهانه و حداکثر تا سه سال به بانک برگردانید و اصل سرمایه‌تان را تحویل بگیرید. روش دوم بازپرداخت یکجای وام است. طوری که بعد از گذشته سه ماه و استفاده از مزایای وام، کل مبلغ را به صورت یکجا به بانک شهر برگردانید. در چنین حالتی می‌توانید بعد از سه ماه اصل پولتان را از حساب سپرده برداشت کنید.

اعطای تسهیلات ویژه بانک شهر به تمامی صنوف

بانک شهر با هدف حمایت از فعالیت های اقتصادی و بخش های اثرگذار در جامعه، تسهیلات ویژه ای در قالب طرح “شهریار” به فعالان بخش اقتصادی دو گروه پزشکی و غیر پزشکی ارائه می کند.

به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، معاون شعب و توسعه بازاریابی این بانک با اشاره به اهمیت حمایت از فعالان اقتصادی داخلی در صنوف مختلف اظهارکرد: به منظور برخورداری اقشار مختلف جامعه از تسهیلات، شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی در زمینه خرید تجهیزات، ابزارکار، مواد اولیه و مصرفی، خرید و تعمیر مطب و محل فعالیت در قالب طرح “شهریار” در نظر گرفته شده است.

رحیم طاهری افزود: همه اشخاص حقیقی فعال در بخش های پزشکی و غیرپزشکی و رشته های مرتبط که به صورت مستقل فعالیت می کنند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی (کلینیک، بیمارستان و غیره) مشغول به فعالیت هستند، شامل این طرح می شوند.

وی خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات در قالب طرح شهریار صرفاً به اشخاص حقیقی دارای مجوز، مجاز بوده و در خصوص اشخاص حقوقی گروه های هدف، تسهیلات به شخص حقیقی دارای مجوز فعالیت که به صورت حقوقی اداره می شود تا سقف تسهیلات تعیین شده برای شخص حقیقی امکان پذیر است.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر افزود: این تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیارد ریال برای صنوف مختلف پزشکی و تا سقف ۱۰ میلیارد ریال برای گروه های غیر پزشکی پیش بینی شده است.

طاهری تصریح کرد: همچنین در این طرح، مالکان تمامی گروه های پزشکی وغیر پزشکی می توانند علاوه بر دریافت این تسهیلات، به مدت حداکثر ۵ سال نیز از تسهیلات مرابحه جهت تعمیر و بازسازی مطب و یا محل فعالیت خود تا سقف ۱.۵ میلیارد ریال استفاده کنند.

به گفته وی، متقاضیان برای اطلاع از جزئیات دریافت این تسهیلات به تمامی شعب بانک شهر در سراسر کشور مراجعه کنند.

پرداخت وام با پشتوانه سپرده‌گذاری و میانگین حساب مشتری، یکی از روش‌های مرسوم پرداخت تسهیلات بانک‌هاست که مخاطبان خاص خودش را هم دارد. طرح شکوه یکی از این طرح‌های تسهیلاتی است که اخیراً بانک شهر پیش روی مشتریان خودش قرار داده است.

طرح تسهیلاتی شکوه بانک شهر

در این طرح شما می‌توانید به پشتوانه حساب سپرده و میانگین حسابی که در بانک شهر دارید، تا برابر میانگین حساب یا سپرده‌تان وام بگیرید. سقف تسهیلات طرح شکوه بانک شهر 50 میلیون تومان است و میزان تسهیلات به مدت‌زمان و میزان موجودی حساب شما در بازه زمانی که سپرده‌گذاری یا میانگین حساب شما محاسبه می‌شود، بستگی دارد.

میزان تسهیلات طرح شکوه شهر

میزان تسهیلات این طرح با توجه به مدت‌زمان سپرده‌گذاری و محاسبه میانگین حساب شما و تعداد اقساطی که برای بازپرداخت وام انتخاب می‌شود متغیر خواهد بود. کمترین میزان تسهیلات 0.5 برابر میانگین حساب یا سپرده و بیشترین میزان تسهیلات 2 برابر میانگین حساب یا سپرده شما خواهد بود. به‌طور مثال درصورتی‌که مدت سرمایه‌گذاری شما 4 ماه و تعداد اقساط بازپرداخت 12 ماه باشد، می‌توانید یک برابر میانگین حساب یا سپرده‌تان وام بگیرید. یا مثال دیگر اینکه شما در صورت 6 ماه سپرده‌گذاری یا ایجاد میانگین حساب و پرداخت اقساط 12 ماهه، می‌توانید تا دو برابر حسابتان تسهیلات دریافت کنید.

سود و اقساط تسهیلات طرح شکوه بانک شهر

در طرح تسهیلاتی شکوه بانک شهر، سود نرخ تسهیلات و تعداد اقساط به انتخاب خود مشتری خواهد بود. درواقع به‌مانند میزان تسهیلات، نرخ سود و اقساط تسهیلات نیز با مدت‌زمان سپرده‌گذاری بستگی دارد. طبق اعلام بانک شهر حداقل نرخ سود تسهیلات 10 درصد و حداکثر نرخ سود 14 درصد خواهد بود. حداقل تعداد اقساط تسهیلات این طرح 12 ماه و حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت اقساط وام 24 ماه خواهد بود.

چطور برای دریافت وام شکوه بانک شهر اقدام کنیم؟

اولین قدم برای گرفتن تسهیلات طرح شکوه بانک شهر، افتتاح حساب قرض‌الحسنه یا کوتاه‌مدت در این بانک است. حداقل میزان سپرده‌گذاری 2 میلیون تومان و حداقل مدت‌زمان سپرده‌گذاری برای گرفتن وام در این طرح 4 ماه است. درواقع شما برای گرفتن وام باید حداقل 2 میلیون تومان را در مدت‌زمان حداقل 4 ماه در حساب خودتان داشته باشید. نکته مهم اینکه به سپرده شما در طول مدت سرمایه‌گذاری فقط سود 0.1 درصدی تعلق می‌گیرد.

ضمانت دریافت تسهیلات شکوه بانک شهر

با توجه به اینکه سپرده شما در این طرح بلوکه نمی‌شود، طبیعتاً باید ضمانت لازم را برای دریافت تسهیلات شکوه به بانک شهر مراجعه کند. طبق قوانین و مقررات این طرح، متقاضی تسهیلات به ازای دریافت هر 10 میلیون تسهیلات باید یک ضامن رسمی کسر از حقوق به بانک ارائه کند. البته در صورت اعتبار سنجی و توافق با شعب امکان ارائه سایر ضمانت‌های قانونی ازجمله اعتبار شغلی و وثیقه‌های ملکی وجود دارد.

قرض الحسنه قراردادی است که بموجب آن بانک ( به عنوان قرض دهنده) مبلغ معینی را طبق ضوابط مقررودستورالعمل ،  به اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی ( به عنوان قرض گیرنده ) به قرض واگذار می نماید.

موارد اعطای آن عبارتند از:

– 1 هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه
-2 هزینه درمان و بیماری
-3 هزینه تعمیر و تامین مسکن
-4 کمک هزینه تحصیلی
-5 رفع نیازهای ضروری

دکمه بازگشت به بالا