شادی عبدالوند: انتظار شکست تیم‌های بزرگ بسکتبال ناعادلانه است/ به مسابقات می‌رویم که بجنگیم

شادی عبدالوند: انتظار شکست تیم‌های بزرگ بسکتبال ناعادلانه است/ به مسابقات می‌رویم که بجنگیم

تیم ملی بسکتبال بانوان می گوید انتظار ندارد یک تیم بزرگ در المپیک توکیو از دست بدهد غیرمنصفانه است ، اما تیم ایران تمام تلاش خود را می کند تا در بهترین عملکرد خود ظاهر شود.

به گزارش میجیک ، تیم ملی بسکتبال سه بانوان با دو دیدار حساس مقدماتی المپیک روبرو است و باید برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش کند. این تیم تاکنون چندین اردو را پشت سر گذاشته است.

این رویداد برای اولین بار از 5 ژوئن تا 9 ژوئن 1400 به میزبانی اتریش برگزار می شود ، 40 تیم (20 تیم زنان و 20 تیم مردان) از 36 کشور و 3 سهمیه (در هر بخش زنان و مردان) مستقر می شوند . ایران در گروه B با ژاپن ، اوکراین ، ترکمنستان و استرالیا هم گروه است.

این مسابقه در ماه دوم ژوئن 2021 (1400 ژوئن) با حضور 6 تیم به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار شد و سهمیه توزیع می شود. تیم ایران در این دیدار شانس بیشتری برای کسب سهمیه نسبت به بازی اتریش دارد.

شادی عبدالوند در مورد آمادگی تیم ملی در بعد از ظهر رقابت های انتخابی المپیک به میجیک گفت: اردو اولین تیمی بود که بعد از عید برگزار شد ، ما هنوز آماده هستیم اما مرحله به مرحله بهتر خواهیم شد. هنوز یک اردوگاه برای ارسال وجود دارد و فکر می کنم تقریباً آماده است.

وی آمادگی خود را نشان داد و گفت: بعد از عید فطر ، تقریباً در اردوگاه بودیم و حتی چند روز در اردوها در سالن بدنسازی مرخصی داشتیم. صدمه ای ندیدم و خوشبختانه همه آماده بودم.

عبدالوند به امید سرمربی تیم مبنی بر اینکه این بازیکن بتواند جای سعیده علی در تیم ملی را پر کند اشاره کرد و گفت: حضور سعیده برای تیم ملی بسیار خوب است و هیچ کس نمی تواند جای او را بگیرد. به عنوان بزرگسالان و بازیکنانی که جای اخلاقی و خالی دارند ، اما هر روز باید اخراج شوند. من نمی توانم جای سعیده را بگیرم ، اما تمام تلاشم را می کنم تا تیم و بازیکنان بتوانند بازی قابل قبولی ارائه دهند.

این بازیکن به حضور ایران در مسابقات بین المللی بدون آمادگی مسابقه اشاره کرد و گفت: ما دو سه سال است که به مسابقات بین المللی اعزام شده ایم و در نهایت در مسابقات جهانی هلند شرکت کردیم. ما در آن مدت پیشرفت کرده ایم. البته ، نمی گویم خیلی خوب است ، اما حتی بهتر است. متأسفانه ، کرونا کار ما را قطع کرد و اگر این اتفاق نمی افتاد ، ممکن است فرصت های بیشتری داشته باشیم و شرایط بهتری را برای مسابقات سهمیه بندی داشته باشیم. همه تیم ها قبل از ورود به مسابقات رسمی در مسابقات و جلسات تدارکاتی شرکت می کنند ، اما ما چنین وضعیتی نداریم.

وی افزود: در اردوهای داخلی 10 نفر برتر در رده بندی قرار دارند. ما در لیگ با هم بازی کرده ایم و حتی اگر می تواند فیزیکی باشد ، باید برای رقابت با بازیکنان قدرتمند رقابت کنیم ، اما ما بیایید قبل از شروع کار یک مسابقه آماده سازی داشته باشیم ، و این بدترین نقطه ضعف در ایران است. با این حال ، ما از وضعیت دست کشیده ایم و از سالهای گذشته بهتر است و اطلاعات بیشتری نسبت به بسکتبال سه طرفه داریم.

عبدالوند اظهار امیدواری کرد تا در یک رقابت سهمیه ناعادلانه تیم اصلی را شکست دهد و گفت: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. در مقدماتی اتریش هم گروه استرالیا ، ژاپن ، اوکراین و تایلند بودیم که استرالیا و ژاپن برنده بودند. من شخصاً پیروز نشدم ، اما می جنگیدم و احساس می کردم از قبل پیشرفت بیشتری دارم. اگر تیم را ببریم ، پس از آن حتی بهتر خواهد شد. فکر می کنم ما در مسابقات مجارستان شانس بیشتری داریم و بازی ما سبک تر است.

تیم بسکتبال بانوان در پایان گفت: “امیدوارم که عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.” بگذارید همه افرادی که از ما حمایت می کنند بدانند که ما با مشکلات مختلف و اختلافات احتمالی ورزش می کنیم و نماز می خوانیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا