برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

سیستم مه پاش و رطوبت ساز

سیستم های خنک کننده مه و مه یا سیستم های رطوبت گیر مناسب ترین روش ها برای خنک سازی و تامین رطوبت در محیط های بزرگ مانند اتاق های پرورش کپک و گلخانه ها، اتاق های داخلی، دام ها، انبارها و فضاهای کوچک رستوران می باشد. خرید و … به عنوان مثال مه پاش سالن های بدنسازی و رستوران ها از کاربردهای این سیستم می باشد. حال می خواهیم در مورد اجزای سیستم رطوبت ساز مه صحبت کنیم.

سیستم های مرطوب کننده مه برای حل مشکلات گرما در تابستان و در مناطق گرمسیری و محیط های با رطوبت کم و دمای بالا استفاده می شود. زیرا اگر محیط به دمای مناسب نرسد باعث کاهش تولید و ایجاد مشکلاتی می شود که قابل تعمیر نیست.

عملکرد سیستم مرطوب کننده هوا نبولایزر به این صورت است که آب را تبخیر کرده و به ذرات 3 تا 20 میکرون تبدیل می کند که بستگی به گرد و غبار آب و نازل دارد تا بتواند به طور یکنواخت در محیط پخش شود و گرمای آب را جذب کند. هوا و فرآیند تبخیر را انجام می دهد و فضای مورد نظر را خنک می کند، با در نظر گرفتن این که آثاری از رطوبت روی سطح باقی می ماند.

اجزای رطوبت ساز مه

مه پاش

پمپ

پشتیبانی از نازل

شلنگ های فشار قوی هیدرولیک

لوله های تغذیه اصلی از فولاد ایتالیا و تایوان ساخته شده اند

فیلترهای تک مرحله ای، دو و سه مرحله ای

سوئیچ و تایمر

هندوگرایی

مه پاش

همانطور که در توضیحات بالا مه پاش مرغداری اشاره کردیم، مه پاش برای خنک کردن فضاهای بیرونی (فضاهای کوچک و بزرگ)، کافه ها، رستوران ها، تراس ها، آلاچیق ها، گلخانه ها، کارخانه ها، مزارع و … استفاده می شود. کاربر

اجزای سیستم رطوبت ساز نبولایزر را بشناسید

پمپ پیستونی فشار قوی:

این پمپ ها در شرایط و فشارهای مختلف توسط شرکت مونتاژ آماده کار می باشند. برای آشنایی بیشتر با پمپ مه شکن، مقاله پمپ مه شکن را مطالعه کنید.

نازل های مه شکن:

این نازل ها در اندازه های مختلف برای تبدیل آب پرفشار به ذرات ریز آب تولید می شوند. سر اسپری مه پاش در دو نوع برنجی و استیل موجود است. سر سرامیکی یا فولادی است. اندازه و تعداد نازل های مختلف بسته به نیاز سیستم اسپرینکلر استفاده می شود.

لوله های با کیفیت بالا

آب فشار قوی به نازل رطوبت ساز ارسال می شود. در سیستم های پاشش انواع شیلنگ ها قابل استفاده است اما در سیستم رطوبت ساز خشک کن های سرما سازه از شیلنگ های 110 بار و فشار قوی پایه کابلی استفاده می شود. با پنج سال گارانتی استفاده می شود.

شیر کنترل فشار

این شیرها در خروجی پمپ فشار قوی برای تنظیم فشار و دبی خروجی پمپ بسته به تعداد و اندازه نازل های مه پاش در پروژه نصب می شوند تا بتوان فشار ورودی را به سیستم مه پاش تنظیم کرد. مشخص شده. فشار مناسب از آسیب به نازل ها و سایر اجزای سیستم اسپری جلوگیری می کند.

فیلتر آب

یک فیلتر آب در ورودی پمپ قرار می گیرد تا از ورود ذرات جامد کوچک آب پمپ به پمپ و سپس نازل مه جلوگیری کند. این باعث می شود سیستم مه پاش بیشتر دوام بیاورد. بسته به قدرت و حجم موتور، اندازه و تعداد فیلترها متفاوت است. اگر می خواهید با فیلتر مه آشنا شوید، مقاله فیلتر مه را مطالعه کنید.

سخت

در مناطقی که میزان آب کم و شوری زیاد است، برای حذف آب اضافی و جلوگیری از انحلال در لوب کرم از یک ماده خشک کن استفاده می شود تا از گرفتگی نازل و اختلال در عملکرد سیستم جلوگیری شود. بودن

تابلو برق

سیستم رطوبت ساز مه مجهز به یک صفحه کنترل با تنظیم فاز بار است که از نوسانات جریان الکتریکی جلوگیری می کند. تایمر با توجه به دمای محیط با استفاده از پنج برنامه زمان بندی شده برای تنظیم زمان تنظیم می شود.

دستگاه

شامل موتورهای صنعتی، نیمه صنعتی و قهوه، موتورهای صنعتی شامل پمپ های فشار 100 بار، 110 بار و 200 بار می باشد. این موتورها می توانند از حداقل 120 تا حداکثر 270 نازل را مدیریت کنند. موتورهای نیمه صنعتی شامل پمپ های فشار 60 بار و 50 بار می باشد. این موتورها حداقل 40 نازل و حداکثر 70 نازل را پوشش می دهند.موتورهای قهوه شامل پمپ پمپ های 20 بار، 30 بار و 35 بار می باشد. این موتورها حداقل 10 نازل و حداکثر 40 نازل را پوشش می دهند.

دکمه بازگشت به بالا