مطالب میجیک

سپیده توکلی: لیگ شروع خوبی داشت/ شرایط دوومیدانی زنان بهتره شده است

مربی تیم دوومیدانی دانشگاه آزاد گفت: کرونا باعث شد دومین مرحله لیگ دو بار به تاخیر بیفتد و پیک بدنی برخی ورزشکاران سقوط کند ، این سطح خوبی از رقابت است.

به گزارش میجیک ، اولین مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در بانوان برگزار شد و ورزشکاران در حال رقابت بودند. در طول مسابقات ، چندین رکورد ملی شکسته شد که مهمترین آنها شکستن رکورد 47 ساله در ماده 4×100 متر آزاد توسط تیم دانشگاه آزاد اسلام بود.

نمایش سپیده توکلی در گفت وگو با میجیک ، این مسابقات را برگزار کرد و گفت: تاخیر در مسابقات باعث بدتر شدن بدنی برخی از ورزشکاران پیک می شود اما بد نیست و آنها شروع خوبی دارند. سطح رقابت نیز خوب است و امیدوارم بتواند حتی بهتر باشد.

وی در مورد عملکرد تیم دانشگاه آزاد گفت: در ماده 4 در 100 متر ، ما رکورد ایران را بعد از 47 سال که یکی از قدیمی ترین رکوردهای ایران است ، می شکنیم. ورزشکاران تیم ما واقعاً خوب کار کردند و حدود 10 مقام اول را کسب کردیم.

مربی تیم دانشگاه آزاد درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: رقابت تنگاتنگی با تیم پلیمر خلیج فارس داریم. ما تیم را برای قهرمانی بسته ایم ، اما در چنین شرایطی ، کرونا غیرقابل پیش بینی است. با این حال ، ما تمام تلاش خود را کردیم.

وی فاصله بین مرحله اول (4 و 5 سپتامبر) تا مرحله دوم لیگ (14 و 15 سپتامبر) را کاهش داد و گفت: “فاصله نزدیک است اما مجبوریم ، زیرا مرحله اول به دلیل کرونا دو بار به تأخیر می افتد. و اگر اینطور است مرحله دوم. “وقتی آن را از دست می دهیم ، وارد فصل زمستان می شویم ، بدین معنا که هوا سردتر می شود و ورزشکاران بعداً فصل بدنسازی را شروع می کنند ، که مضر است.

یکی از اعضای کمیته زنان فدراسیون دوومیدانی درباره وضعیت فعلی زنان گفت: وضعیت بهتر است و تعداد دختران اعزامی در دهه 1400 در حال افزایش است که این انگیزه خوبی است. برعکس ، ورود خانم فصیحی به المپیک می تواند نوید یک روز بهتر را برای دختران بدهد. تنها مشکل ما در حال حاضر این است که به دلیل کرونا اردوگاه معمولی نداریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا