مطالب میجیک

سومین شکست تیم ملی هندبال زنان در قهرمانی جهان مقابل قزاقستان

تیم ملی فوتبال بانوان ایران نیز در سومین دیدار خود در جام جهانی مقابل قزاقستان شکست خورد.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال بانوان ایران در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی قهرمانی جهان مقابل قزاقستان به میدان رفت و با نتیجه 25 بر 31 شکست خورد.

دور اول این بازی با نتیجه 14 بر 10 به سود قزاقستان به پایان رسید. در این بازی حدیثه نوروزی یک گل، عطیه شهسواری یک گل، مینا وطن پرست دو گل، آرزو کیانی آرا 5 گل و هانیه کریمی یک گل، الناز قاسمی 4 گل، مریم یوسفی 5 گل، سونا بیداد 2 گل، بهار ایزدگشب 4 گل، گل زدند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با رومانی، نروژ و قزاقستان همگروه شد که مقابل سه تیم شکست خورد.

* نتایج بازی گروه C:
نروژ 48 – قزاقستان 18
رومانی 39 – ایران 11
رومانی 38 – قزاقستان 17
ایران 9 – نروژ 41
ایران 25 – قزاقستان 31
نروژ – رومانی ساعت 23:00

* امتیاز گروه ج:
1- نروژ 4 امتیاز
2- رومانی 4 TCTerms
3- قزاقستان 2 امتیاز
4- ایران امتیاز صفر

تیم ملی ایران برای اولین بار در تاریخ چهارمین عنوان قهرمانی آسیایی خود را کسب کرد و جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد. ایران اولین تیم با حجاب اسلامی در مسابقات قهرمانی جهان است.

زینب بذرافکن، فاطمه خلیلی، هانیه لک، بهار ایزدگوشب، حدیثه نوروزی، آرزو کیانی آرا، مریم یوسفی، شقایق باپیری، مینا وطن پرست، سونا بیداد، شیما زارع، نگار زنده بودی، هانیه کریمی، نازیه قایس، ایران و نوازه قایس در تیم ملی حضور داشتند. مسابقات قهرمانی زنان جهان

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال بانوان جهان از 31 تا 28 آذرماه در چهار شهر کشور اسپانیا برگزار می شود. در این مرحله 32 تیم در هشت گروه به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا