مطالب میجیک

سنگین‌ترین شکست زنان بسکتبال ایران در انتخابی المپیک/ حذف با ۴ باخت

سه تیم بسکتبال بانوان ایران در چهارمین مسابقه مقدماتی المپیک مقابل استرالیا شکست خوردند و در این مسابقات متوقف شدند.

به گزارش میجیک ، تیم ملی بسکتبال بانوان سه زن ایرانی مقابل استرالیا در آخرین بازی مقدماتی المپیک که توسط اتریش برگزار شد ، رقابت ها را از دست داد و حذف کرد.

در فاصله دو دقیقه از مسابقه ، استرالیا با نتیجه 6-0 پیروز شد. به زودی معصومه اسماعیل زاده امتیاز اول ایران را به دست آورد. استرالیا همچنان با نتیجه 16 بر 1 تیم برتر میدان بود. نگین رسولی پور امتیاز دوم را برای ایران به دست آورد. در پایان ، استرالیا با پرتاب دو امتیاز 22-2 برنده شد ، فقط یک امتیاز از پیروزی.

ساعتی پیش ملی پوشان 7 بر 17 به اوکراین باختند.

ایران با ژاپن ، استرالیا ، اوکراین و تایلند هم گروه است که تمام مسابقات خود را باختند. در اولین مسابقه ، آنها 21 بر 4 به ژاپن باختند ، 21 بر 20 به تایلند باختند ، 17 بر 7 به اوکراین باختند و 22 بر 2 به استرالیا باختند.

شادی عبدالوند ، معصومه اسماعیل زاده ، دلارام وکیلی و نگین رسولی پور با مربیگری نیکا بیکولیکولی در این مسابقه شرکت کردند که به سه سهمیه المپیک توکیو (در رده های مردان و زنان) گسترش یافت.

تیم ملی بسکتبال ایران که سه نفر وجود داشت نیز برای کسب سهمیه المپیک مجارستان رقابت می کند ، از 5 تا 6 ژوئن با شرکت 6 تیم برگزار می شود و سهمیه ها توزیع می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا