مطالب میجیک

سندروم تخمدان پلی کیستیک خطر مشکلات قلبی زنان را افزایش می دهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دکترکلر الیور ویلیامز ، در این زمینه عضو تیم تحقیقاتی از دانشگاه کمبریج ، انگلیس است در باره وی گفت: “زنان مبتلا به سندرم تخمدان.” پلی کیستیک “آنها می توانند با انجام اقدامات کوچک مانند خوردن سایر میوه ها و سبزیجات و ورزش ، قلب سالم را حفظ کنند.”

پیش بینی ها نشان می دهد که تقریباً 6 تا 20٪ از زنان در داشتن فرزند دارند. از خصوصیات این اختلالات می توان به وجود کیست های متعدد در تخمدان ها ، قاعدگی نامنظم ، رشد بیش از حد مو روی بدن یا ریزش مو به دلیل زیاد بودن هورمون های مردانه و مشکل در دوران بارداری اشاره کرد.

سندرم تخمدان پلی کیستیک آنها می توانند دارای اضافه وزن یا چاقی باشند و دارای دیابت و فشار خون بالا باشند ، همه اینها عوامل خطر بیماری قلبی و سکته مغزی هستند.

به گفته محققان ، برخی از علائم سندرم تخمدان است پلی کیستیک فقط در سالهای حاصلخیز ، از این طرف این می تواند منجر به خطر کمتری از بیماری های قلبی در سن شود.

این مطالعه شامل 60.574 زن بود که از سال 1994 تا 2015 تحت درمان ناباروری قرار گرفتند. از این تعداد ، 10.2٪ مبتلا به سندرم تخمدان بودند. پلی کیستیک آنها. پرونده پزشکی زنان 9 سال پیش مورد بررسی قرار گرفت. در این دوره ، 2925 نفر (4/4٪) از زنان به بیماری قلبی مبتلا شدند.

در کل ، زنان مبتلا به سندرم پلی تخمدان عرفانی 19٪ در معرض خطر بیماری قلبی هستند.

دکمه بازگشت به بالا