مطالب میجیک

سلبریتی‌ها نمی‌توانند الگوی زنان و مردان ایرانی باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار غلام عسگر کریمیان بعدازظهر جمعه در اجلاسیه بانوان ایثارگر اردبیل در سالن اجتماعات استانداری اظهار داشت: برخلاف مکتب اسلام که به زنان عزت، عزت و اعتبار بخشیده است، نظریه پردازان غربی سعی در ایجاد آن دارند. نوعی حرکت بر ضد ارزش های اساسی، دین و نظام، خانواده را تامین می کند

وی تصریح کرد: غرب برای نابودی تمدن و دین اسلامی با سه عنصر خانواده، نظام آموزشی و الگوی جامعه برنامه ریزی کرده است تا بنیان نظام اسلامی ما سست و بی فایده باشد.

این جانباز دفاع مقدس را رکن اصلی خانواده و نظام مقدس تعلیم و تربیت برشمرد و گفت: آنها معتقدند برای نابودی جامعه باید مادران و زنان را در وسط نظام خانواده بیکار کنند و آن را زیر سوال ببرند. اعتبار.

کریمیان افزود: حرکت های پیچیده ای برای برهم زدن نظام اجتماعی و خانواده، تخریب ارزش و جایگاه زن در جامعه و نظام خانواده انجام داد و به نوعی فساد و تباهی را در این مجموعه گسترش داد.

وی به پنج مرحله از جنگ جهانی استکبار با انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در جنگ سرد، جنگ نرم، جنگ نیمه سرد، جنگ ادراکی و شناختی، دشمن نتوانسته به بدی و بدی خود دست یابد. اهداف فعلی سعی کرد وارد جنگی ترکیبی و ترکیبی شود و بدون استفاده از شمشیر و گلوله و سایر سلاح‌های جنگی به انقلاب اسلامی حمله کند که بی‌توجهی برخی از مسئولان راه را برای او هموار کرده بود.

کریمیان نسبت به تلاش دشمن برای ایجاد بحران هویت و اشتباه محاسباتی هشدار داد و خاطرنشان کرد: آنها سعی دارند جای خوب و بد را عوض کنند و به جای معرفی الگوهایی مانند فاطمه زهرا (س) سلبریتی ها را به عنوان الگوی زنان ما معرفی کنند. . .

وی در بخشی دیگر از این سخنان افزود: در ایجاد بحران هویت، مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی، سناریوی غرب روشن شده است و سعی دارند با گرفتن آن، کشور ما را در بعد مذهبی و فرهنگی مورد حمله قرار دهند. به حساب آوردن. نقاط ضعف و قوت کشور ما .

جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ایران اسلامی پس از جنگ جهانی دوم به عنوان ابرقدرت جهانی می تواند با شدیدترین حمله و بمباران نظامی به معبود آمریکا و البته قهرمان اصلی انقلاب اسلامی در این عرصه حمله کند. .

کریمیان در ادامه تصریح کرد: دشمن با تمرکز بر سوء مدیریت و ضعف های داخلی با استفاده از فضای مجازی سعی در انجام تهدیدات دارد اما بهتر است زنان با هوشمندی و دقت در تولید محتوا و انتشار مهمترین رکن خانواده باشند. در فضای سایبری اقدامات موثری برای جلوگیری از اقدامات دشمن انجام داده اند.

وی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر دشمن با حمله مستقیم به حجاب و قداست زنان ما سعی در به حاشیه راندن زنان ما داشت اما دشمن در این حرکت ناکام ماند و نتوانست به هدف شوم خود برسد.

ما الگویی شایسته و برتر از حضرت زهرا(س) و زینب کبری نداریم

فرمانده سابق سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره 21 شهید زن در استان گفت: ریحانه نبی الگوی بی نظیری برای بانوان ماست و همیشه اعتماد به درد آفرینش می تواند راه سعادت را برای بانوان ما باز کند. .

کریمیان تقدیم هفت هزار زن شهید در دفاع مقدس و حمایت های بی نظیر زنان در دفاع از اسلام و انقلاب را برشمرد و افزود: در اسلام جایگاه زن جایگاه مهمی است و در قرآن کریم زنان به عنوان جایگاه ویژه مطرح شده اند. به عنوان منبع صلح و آرامش یاد می شود

وی جایگاه مادران، همسران و فرزندان شهدا را جایگاه مهمی در پاسداری از حقایق عزیز اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: ما به حضور زنان علاوه بر حفظ خانواده و همچنین احترام به کرامت و بزرگواری آنان از نظر غبطه می خوریم. اسلام و قرآن، زیرا تأکید شده است که عشق به همسر، مانند عشق به نماز توصیف و بیان شده است.

کریمیان در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگرچه برخی از غربی ها و وابستگان داخلی سعی می کنند زنان را در جایگاه ها و درجات پایین تر و به شیوه های نامتعارف جلوه دهند، اما در مقایسه با تئوری اسلامی، زنان ما بر الگوهای منحصر به فردی از جمله تکیه می کنند. همانطور که حضرت زهرا (س) و همچنین زینب کبری می توانند معیار عزت و عزت و احترام باشند.

وی افزود: ام ابیها برای تربیت فرزندان و همچنین دفاع از حریم ولایت در جایگاه بی نظیری قرار دارد و حضرت زینب(س) با شجاعت تمام می تواند پیام عاشورا را به نسل های آینده برساند.

کریمیان گفت: مادران، دختران و همسران شهدا باید راه فرزندان، پدران و همسرانی را ادامه دهند که در سخت ترین شرایط در دفاع از این نظام کوتاهی نکردند و خالصانه از جان خود گذشتند.

جانبازان دوران دفاع مقدس، تهیه لباس، غذا و رفع نیازهای شوالیه ها را به بانوان در خط مقدم و عقب جنگ یادآور شدند و گفتند: در این زمینه نیز یک زن پاک و شایسته می تواند بیاورد. ماموریت های سنگین شایسته .

دکمه بازگشت به بالا