مطالب میجیک

سقط جنین با افزایش خطر مرگ زودهنگام مرتبط است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، به نقل از ساینس روزانهارتباط بین سقط جنین و مرگ زودرس ، به ویژه برای زنان در سن باروری سقط جنین سقط جنین یا سقط مکرر بسیار شدید است ، بنابراین محققان معتقدند سقط جنین ممکن است علامت گذاری خطرات سلامتی اولیه در زنان.

سقط جنین برای خودتان خودی این یکی از رایج ترین عوارض جانبی برای بارداری است که حدود 12-24٪ از حاملگی های شناخته شده را درگیر می کند.

شواهد قابل توجه نشان می دهد که زنانی که سقط جنین دارند بیشتر در معرض ابتلا به فشار خون بالا ، بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 هستند ، اما هیچ مدرکی مبنی بر اینکه سقط جنین با افزایش خطر مرگ زودرس مرتبط است وجود ندارد.

یافته های این مطالعه بر اساس 101،681 زن در ایالات متحده زندگی می کنند. سن زن در ابتدا این مطالعه در گروه سنی 25 تا 42 سال بود و بارداری و وضعیت سلامتی به مدت 24 سال بین سال های 1993 و 2017 کنترل شد.

زنان او هر دو سال یکبار پرسشنامه ای را درباره بارداری و عوارض آن پر می کند ظهور از سبک زندگی و عوامل سبک زندگی زیر سوال می رود.

محققان دریافتند که در میان این شرکت کنندگان ، 25.6٪ ​​(261021) حداقل یک بار سقط جنین داشته اند.

در طی 24 سال پس از آن ، 2936 مرگ زودرس در میان زنان رخ داده است ، از جمله 1346 مورد فوتی ظهور از سرطان و 269 مرگ ظهور از بیماری قلب و عروقی.

محققان پس از بررسی عوامل دیگری که به طور بالقوه بر ویژگی های غذایی و سبک زندگی تأثیر می گذارند و باعث بهبود می شوند ، دریافتند زنان کسانی که سقط جنین کرده اند 19 درصد بیشتر از آن زنان هستند سقط جنین او با احتمال مرگ زودرس روبرو نبود.

این اتصال برای سقط های مکرر و سقط جنین این اتفاق در مراحل اولیه باروری زنان بیشتر است.

محققان بر این باورند که برای تعیین این مسئله نیاز به تحقیقات بیشتری است سقط جنین برای خودی چه ارتباطی با سلامتی طولانی مدت زنان و سازوکارهای آن رابطه دارد؟

دکمه بازگشت به بالا