اقتصادی

سفری از جنس خدمت بی‌منت به مردم دیار کریمان/ افتتاح پروژه‌های آب و برق با حضور رئیس جمهور

میجیک/ کرمان برای افتتاح چند پروژه آب و برق، بررسی وضعیت استان کرمان و اقدامات دولت برای رفع مشکلات ساکنان این منطقه، فردا جمعه ۱۸ تیرماه با همراهی وزیر نیرو و منابع معدنی. رئیس جمهور به این استان سفر خواهد کرد.

علیرضا عبدیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در گفت وگو با میجیک، جزئیات پروژه های قابل افتتاح در این سفر را اعلام کرد و گفت: در کنار سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو که در بسیار بزرگ پروژه فاضلاب شهر سیرجان به بهره برداری می رسد.

وی در تشریح این پروژه گفت: این پروژه با ظرفیت تصفیه 26 هزار و 500 متر مکعب در روز به بهره برداری می رسد.

مدیرکل شرکت آبفا استان کرمان ادامه داد: افتتاح خط جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب سیرجان پس از مدت ها در این سفر تکمیل می شود تا مردم این منطقه و صنعت این شهر از مزایای آن بهره مند شوند. مزایای آن

وی افزود: این پروژه شامل 373 کیلومتر خط جمع آوری و تصفیه خانه با ظرفیت 26 هزار و 550 متر مکعب در روز است.

عبدیان ارتقای سطح بهداشت عمومی و جلوگیری از آلودگی سطح آب زیرزمینی، بازیافت آب و استفاده از پساب در صنعت را از مزایا و اثرات مثبت اجرای این طرح برشمرد و گفت: جمعیت هدف این طرح. در فاز اول برای 210000 نفر طراحی شده است.

حمیدرضا حبیبی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان در گفت وگو با میجیک، درباره پروژه برق استانی که با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود، گفت: پنج پروژه ابر شبکه انتقال و توزیع در حوزه برق منطقه کرمان. با اعتباری بالغ بر 19 هزار و 200 میلیارد ریال در قالب فیلم همایش فردا توسط رئیس جمهور در استان کرمان مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان بیان کرد: این طرح شامل; خط 400 کیلو ولت از بم به جیرفت، خط 400 کیلوولت از شهماران (منطقه خواب)، پست 132 کیلوولت سبزواران (جیرفت 3)، خطوط اتصال 132 کیلو ولت از جیرفت و همچنین احداث پست 132 کیلوولت اسفنده.

به گزارش میجیک، توزیع 260 سامانه خورشیدی بین عشایر 16 شهرستان و برق رسانی به چند روستای شمال و جنوب استان کرمان از دیگر طرح هایی است که فردا با حضور رئیس جمهور اجرا می شود. از دولت سیزدهم

همچنین در این سفر یک روزه تعویض و اصلاح کابل های مسی به کابل های مستقل برای کاهش سرقت شبکه برق و زیبایی شهر و بهینه سازی برق بیش از 100 روستا نیز انجام می شود. فردا توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا