مطالب عمومی

سفرایی که امروز رونوشت استوارنامه‌های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند

سفیران فنلاند ، هلند ، قبرس ، جمهوری آذربایجان و اسپانیا امروز (پنجشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در وزارت امور خارجه دیدار کردند و یک نسخه از مدارک ارائه کردند. به وزیر خارجه ردن وزیر امور خارجه همچنین اعتبارنامه هماهنگ کننده جدید سازمان ملل متحد و رئیس جدید یونیسف را دریافت کرد.

بر اساس این گزارش ، “کاری کهیلودوتو” سفیر جدید است فنلاند در کشور ما امروز (پنجشنبه) ، 17 آنلاین 94 ، در آغاز مأموریت خود در جمهوری اسلامی ایران ، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد و رونوشت اعتبارنامه خود را برای وی ارسال کرد.

«آندریاس پی کوزوپیس» سفیر جمهوری جدید قبرس وی همچنین رونوشت استوارنامه را امروز در وزارت امور خارجه در اختیار وزیر امور خارجه قرار داد.

به گزارش فارس ، حسین امیرعبداللهیان اکنون “فرانسیسکو یوهانس ماریا مولن” را نیز به عنوان سفیر جدید پادشاهی معرفی کرده است. هلند در جمهوری اسلامی ، وی در آغاز مأموریت دیپلماتیک ایران را دریافت کرد و یک کپی از استوارنامه سفیر هلند دریافت کرد.

آنجل لوسادا فرناندز ، سفیر پادشاهی جدید اسپانیا در جمهوری اسلامی ایران ، وی امروز با حسین امیرعبداللهیان ، وزیر امور خارجه نیز ملاقات کرد تا رونوشت اعتبارنامه خود را برای وی ارسال کند.

“علی علیزاده” سفیر جدید است آذربایجان سفیر دیگری در جمهوری اسلامی ایران بود که با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در آغاز مأموریت امروز خود در کشورمان ملاقات کرد و رونوشت استوارنامه خود را به وی داد.

به گزارش فارس ، “استفان پرزنر” ، هماهنگ کننده جدید سازمان ملل متحد (UNRC) در جمهوری اسلامی ایران ، امروز ، 8 اکتبر ، هنگامی که شروع ماموریت در کشور ما اکنون اعتبار فعالیت های کشورمان را تأمین می کند ، با حضور وزیر امور خارجه دیدار خارجیان حسین امیرعبداللهیان.

رابین نندی ، رئیس جدید صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در جمهوری اسلامی ایران ، در آغاز مأموریتش امروز در کشورمان با حسین امیرعبداللهیان ، وزیر امور خارجه دیدار کرد و به وی اعتبارنامه داد.

لازم به ذکر است که امروز سفرای جدید بلژیک و قرقیزستان نیز با امیر عبداللهیان دیدار کردند و رونوشت استوارنامه وی را به وزیر امور خارجه تقدیم کردند.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا