مطالب میجیک

سرپرست خانم در روزهای قرنطینه هیچ توجهی به کار زنان نمی کند – خبرگزاری آنلاین | رسانه های ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری میجیک ، اتحادیه دانشجویی دانشگاههای تهران بزرگ با انتقاد از معاون رئیس جمهور نامه ای به معصومه ابتکار ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نوشت. گرفته شده به دلیل عدم پرداخت کافی برای صدمه زدن به کار یک زن در آخر هفته. این یک کار زنان است.

محتوای این نامه به شرح زیر است:

رئیس محترم معاون رئیس جمهور در امور مسئولیت زنان و خانواده

دکتر عالی ابتکار

سلام

تقریباً دو ماه از شیوع این شیوع به سایر نقاط جهان ، از جمله کشور عزیزمان ایران ، گذشته است. از ابتدا ، همه بخش های مردم درگیر مبارزه با این بیماری بودند و کم و بیش کم و بیش به ضرر و پول رنج می بردند.

در همین حال ، زنانی که تقریبا نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند معاف هستند و با خانواده و جوامع خود مشکل دارند.

با این حال ، زنان بیشتر از زنان تحت مراقبت فقیر ، زنان در خانواده های کم درآمد یا کم درآمد و زنان از فقر پایین رنج می برند. جامعه

زنان قبل از گسترش کرونا آنها درگیر فعالیتهای خطرناکی مانند پیاده روی ، آرایشگاه ، مشاغل خانگی ، کارکنان رستوران شده اند و اکنون زندگی آنها تحت تأثیر شدید قرار گرفته است واقعیت

در این شرایط خاص و مهم ، وظیفه دولت است که خدمات بهتری و کارآمدتری به این گروه ها ارائه دهد.

در دولت ، سیاست کوچک و ماهیت این بخش از مسابقه اجازه می دهد معاون رئیس جمهور برای دفتر زنان ، از جمله بودجه ، منابع و پتانسیل های بیشتر ، اما از هم اکنون هیچ گونه اطلاعاتی در مورد نوع و کمیت این زنان توسط معاون رئیس جمهور صورت نگرفته است.

خانم ابتکار ، که معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است ، پس از تقریباً دو ماه از شیوع بیماری در کشور ما ظهور کرده است ، به ذکر بسیاری نیست و قول می دهم ، چگونه با این پروژه کار خود را آغاز کردید؟

اگر به ویژه علاقه مند به رسیدگی به این موضوعات برای زنان بوده اید و اقدامات و مزایایی را انجام داده اید ، تاکنون سایت ها و کانال هایی که از آنها پشتیبانی می کنید ، تمام اطلاعات را دارند. همانطور که قبلاً ، نماینده شما ، به نفع سازمان های بین المللی ، آمار و اطلاعات را به راحتی در مورد سرپرست خانوار به راحتی در وب سایت معاون رئیس جمهور قرار می دهد فرستاده و در را برای مداخله این سازمانها در این موضوع باز کرد و باز کرد.

آیا با میزبانی کنفرانس ویدئویی یا تهیه اطلاعات و اطلاعات پزشکی در کانال و صفحه خود در فضای مجازی ، نیازهای این گروه را برآورده کردید؟

آیا این شاخص های برابری جنسیتی (برابری جنسیتی) ، که مطابق اهداف هزاره ، نسخه ای از اصول ادبیات غربی است و بعضا با محتوای متناقض است اسلام ، در این زمان حساس به عدالت زنان ما برسید و مشکلات آنها را حل کنید؟

آیا نگرانی ها و ارزش های زنان ما در این کشور اسلامی مانند غرب وحشی مشکل خشونت خانگی است؟

به عنوان سفیر کشور در امور زنان ، آیا شما مسئولیتی برای زنان ندارید جز این که نمونه ای را برای کشورهای غربی در بسیاری از موارد قرار دهید و زبانهای خارجی با همکاری وزارت ارتباطات؟

با همه آنها صحبت کنید ای امیدوارم از همین نرخ راضی باشید و همین اطلاعات پزشکی و نظر را در کانال خود قرار دهید و فعالیت را مرور و برنامه ریزی کنید. کوچک و مانند همه این دو ماه ، شما به سرعت و کارآمد در زندگی مردان نظامی و زنان جهادی سرمایه گذاری کرده اید ، اما به نظر می رسد که اکنون شما توسط اکثریت حذف شده اید. آنقدر اجتماعات ایران و نهادهای مقدس خانواده که شما نه تنها ارزش زنان را در خانواده های اسلامی – ایرانی می بینید. درعوض ، برای مقابله با موضوعاتی مانند خشونت خانگی ، با Wild West رقابت کنید. (که بخشی از آخرین شماره زنان در ایران)

آیا مشکلات مادران در کمک به اقتصاد خانواده در بحران جهانی و حمایت از پرورشگاه و سلامت روان زنان برای شما اهمیت کمتری دارد؟ به عنوان شکنجه در ایران؟

با این حال ، با وجود شواهد و تأیید سازمان های رسانه ای و افراد مورد اعتماد ، از جمله عضو حزب زنان دموکراتیک ، رئیس جمهور شما محکوم کردن دیدار با نمایندگان زن در جهت مخالف ، علیرغم ضعف و زور در تردید در شهرت زنان ایرانی. امیدوارم چنین باشد.)

اما اکنون او به دلیل شیوع این بیماری از یاد می رود کرونا دستان آهنین آنها به طرز مبدل از جایی خارج شده و به فرهنگ آنها تبدیل شده است ، و اکنون آنچه باید به زنان زنان داده شود جهان هدایتگر اسلام ناب است (پ) لازم است کسانی که سوء استفاده جنسی و تبعیض را تجربه کرده اند نجات دهند.

لازم به ذکر است که در خانواده تاریخ و فرهنگ اسلامی-ایرانی وجود دارد که نمادی از تمدن جهان اسلام ، ارزش و جایگاه زنان طرد شده است و بدبینان ایران ، مانند مردان اروپا و ایالات متحده. انگلیسی و ازدواج های رایگان و روابط سفید و روابط بی فایده خانوادگی از بیماری روانی و خشونت خانگی رنج نمی برند ، مگر در مواردی نادر به دلیل شرایط اجتماعی. بر همان دیدگاه های اجتماعی و غربی تأثیر می گذارد. بگو بله

خانم به نظر می رسد ابتکار ، حدود هفت سال پس از تصدی دولت تدبیر و امید ، به جای اعتراض و زیر سوال بردن حرمت جمهوری اسلامی و تکرار وضعیت زنان. در ایران برای پوشش دادن مشاغل منفی. و تا زمانی که محافظت شما در این موقعیت مهم نباشد ، شما باید اطلاعات صحیح و دقیقی را در مورد عواقب سالها کار خود به مردم ارائه دهید و از انجام این کار دست بکشید. نقش افکار عمومی که امروزه بیشتر شناخته شده است.

ایجاد اختلاف هنگام وظیفه رسیدگی به مسائل زنان بسیار مهم است. کاری را که انجام می دهید انجام دهید و آن را بیش از گوش دادن به خودتان انجام دهید. به نظر می رسد شما قادر به ارائه راه حل های مناسب برای مسائل زنان نیستید ، بنابراین به شما یادآوری می کنم. ما انجام می دهیم:

1- قرار گرفتن در یک مقام دولتی که نمی توانید کنترل کنید جایز نیست.

2- لایه های روی لایه های بیرونی غرب با هم مخلوط نشده اند و به معنای واقعی کلمه ، مشکل زنان یک اشتباه دشوار است.

3- اگر در ریاست جمهوری خود توانایی رسیدگی به این موارد را پیدا نکردید ، می توانید این کار را به زنان جهادی کشورمان که در هر حوزه پزشکی ، درمانی هستند ، واگذار کنید. ، ماسک ، الهام و خدمات ، آموزش و رهبری در میدان جهاد.

ما می خواهیم راهکارهای شما را به روشی واضح و مؤثر در جهت بهبود وضعیت زنان در این شماره ارائه دهیم. همه زنان و دختران جهادی کشور اسلامی ما مفتخر هستند که می توانند راه حل هایی مناسب و مناسب برای بهبود زندگی ، سلامت ، ایمنی و … ارائه دهند. چیزها

بنابراین به جای اینکه طعمه بی عدالتی نجات از غرب شوید ، می توانید به مزایا و پتانسیل های جوانان نظام اسلامی اعتماد کنید.

درود بر شما فایل پیوست شده الهودا

همکاری خواهران بسیجی دانشجویی در دانشگاه های بزرگ تهران »

دکمه بازگشت به بالا