مطالب میجیک

سرمربی کشتی زنان: جنگیدیم اما داوری علیه ما بود/ دیده نمی‌شویم

آنا براتی پس از قهرمانی در کشتی کلاسیک قهرمانی آسیا گفت: بهانه نیاوردم، اما داور واقعاً کل مبارزه را تغییر داد. او تمام تلاش خود را کرد تا میزبان دو مدال طلا برای قرقیزستان باشد.

به گزارش میجیک، مسابقات کشتی کلاسیک قهرمانی آسیا در شهر اوش قرقیزستان برگزار شد که تیم ایران یک طلا، چهار نقره و یک برنز کسب کرد.

در رده بندی تیمی ایران با 115 امتیاز قهرمان شد و قرقیزستان و ازبکستان با 112 و 94 امتیاز دوم و سوم شدند.

آنا براتی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بانوان ایران در گفت وگو با میجیک، گفت: سطح مسابقات بسیار خوب است و قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان رقبای اصلی ما هستند. دختران ما قبل از فینال جنگیدند و خیلی خوب بودند. برخی از جداول دوره ای بودند و باید مسابقه دیگری می دادند، اما متأسفانه مسابقات انتظارات ما را برآورده نکرد و در حالی که قبلاً به ما اطلاعی نداشتند، در فضای باز برگزار شد.

وی گفت: می‌توانستیم طلاهای بیشتری بگیریم، اما داوران در برخی وزن‌ها خیلی با ما مخالف بودند و به دلیل تماشاگران زیاد از قرقیزستان، داوران تحت تأثیر قرار گرفتند و برای کشور میزبان پیروز شدند. از طرف دیگر، در رقابت های کلاسیک، شما نمی توانید از پاهای خود استفاده کنید، در حالی که دانش آموزان من تمیزتر هستند و با استفاده از پاهای شما می توانند دستاوردهای بیشتری کسب کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بانوان ایران درباره داوری مسابقات گفت: بهانه نمی آورم اما داور واقعا کل دعوا را تغییر داد. او تمام تلاش خود را کرد تا میزبان دو مدال طلا برای قرقیزستان باشد. به جز خانم فتاحی بقیه دخترها به فینال رسیده اند اما طلا را از ما گرفتند.

براتی با اشاره به اینکه تیم ملی آلیش ایران در مسابقات جهانی و آسیایی قهرمان شد اما مانند سایر رشته ها رسمی تلقی نمی شود، گفت: به ما قول پاداشی داده نشده و فقط می گوییم انجام می دهیم. ما تا الان جایزه خوبی نگرفتیم. دختران ما زحمت می کشند اما اگر حمایت نشوند خسته می شوند. من واقعاً نمی دانم به او چه بگویم، بگویم شما سخت کار می کنید اما هیچ کس نمی بیند و شما را حمایت نمی کند؟

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا