مطالب میجیک

سرمربی پینگ‌پنگ زنان: در رقابت‌های جهانی قرعه سختی داشتیم/ باختیم اما خوب بودیم

حمیده ایرانمنش گفت حتی اگر تیم بانوان تنیس روی میز برای کسب سهمیه المپیک از مسابقات جهانی حذف شده باشند ، اما به دلیل تساوی سخت عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش میجیک ، مسابقات جهانی تنیس روی میز از 24 اسفند ماه آغاز شد که تیم ملی ایران پس از شکست مقابل حریف در روز اول حذف شد.

شیما صفایی در اولین مسابقه خود مقابل سارا د نوت لوکزامبورگ با رنکینگ جهانی 75 بازی کرد و مقابل حریف خود با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و ندا شهسواری مقابل سیبل آلتین کایا از ترکیه با رده بندی 183 در جهان و 4: 4 یکی شکست خورد.

تیم ملی ایران فقط یک شانس دیگر برای کسب سهمیه المپیک توکیو که همان بازی های آسیای میانه است و از 19 تا 20 مارس برگزار می شود ، دارد. در بخش زنان ، سهمیه هایی توزیع خواهد شد که شهسواری در دو دوره گذشته برای ایران برنده شد.

حمیده ایرانمنش در مورد عملکرد شهسواری و صفایی در مسابقات جهانی به میجیک گفت: “خانم شهسواری رقابت تنگاتنگی با حریفان خود داشت اما در پایان چهار بر یک باخت. البته او در بسیاری از بازی ها با نتایج بسیار نزدیک شکست خورد و خیلی خوب بازی کرد. “” حریف او بسیار خوب است و او در دوره قبل ندا را شکست داده است. اماس. صفایی همچنین با یکی از قوی ترین بازیکنان که فرصتی برای کسب سهمیه داشت بازی کرد و با یک بازی قابل قبول 4-0 شکست خورد.

وی افزود: قبل از شروع مسابقات ، من گفتم كه بازیکنان ما بیش از یك سال از رقابت های رسمی دور بوده اند ، بنابراین در مسابقه اول این نمی تواند خود ما باشیم و شرایط و روحیه بازی تأثیر می گذارد ، که اتفاق افتاد. البته می توانست امتیاز را از 4 به 4 کاهش دهد ، اما حریف ما هنوز قدرتمند است.

ایرانمنش با بیان اینکه از ابتدا فرصتی برای حضور در مسابقات بین المللی نداشتیم ، تأکید کرد: این مسابقات مانند یک تور بین المللی برای صعود به این مسابقات است. دوست داشتیم یک سری آسانتر برای ما حداقل دو بازی انجام شود و شرایط مسابقه برای ما بهتر باشد ، اما این اتفاق نیفتاد و تعادل سخت بود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان درباره مسابقات سهمیه بندی در آسیای میانه گفت: ما تا 28 اسفند فرصت داریم و با توجه به رقبای خود در این مسابقات ، روی برخی تاکتیک های تاکتیکی کار می کنیم. ما همچنین در حال فیلمبرداری و تجزیه و تحلیل این مسابقه بوده ایم. امیدوارم بتوانم با شرایط خوبی وارد مسابقات شوم. اگرچه فاصله رقابت منفی است ، اما وضعیت در بسیاری از کشورها وجود دارد و نمی توان کاری در این زمینه انجام داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا